Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Λύνει το συμβόλαιο ο "Ελέ"







Η επιστροφή του Δημήτρη Ελευθερόπουλου από την Ιταλία επισπεύδει τις διαδικασίες λύσης του συμβολαίου του με τον ΠΑΣ.

Αργά σήμερα το βράδυ αναμένεται ραντεβού στην Αθήνα μεταξύ Χριστοβασίλη- Ελευθερόπουλου ώστε να ενεργοποιηθεί η προφορική συμφωνία που υπάρχει μεταξύ των δύο πλευρών και να λυθεί το συμβόλαιο του έμπειρου γκολκίπερ, η μεταγραφή του οποίου πέρυσι στον ΠΑΣ προκάλεσε τεράστια αίσθηση σε όλη την Ελλάδα.

Στο μεταξύ, ο ίδιος μιλώντας σήμερα στον Novasport FM επιβεβαίωσε ότι αποτελεί παρελθόν γι' αυτόν η ομάδα της Ηπείρου και μάλιστα πρόταξε ως κυριότερο λόγο της αποχώρησής του τα άθλια γήπεδα, λέγοντας ότι για την επόμενη επιλογή του θα παίξουν πολύ μεγάλο ρόλο οι συνθήκες προπόνησης. Αναλυτικότερα για τη λύση της συνεργασίας του με τον ΠΑΣ, είπε:

"Έχουμε ξεκαθαρίσει αυτή την υπόθεση. Έχω ωραίες αναμνήσεις από τα Γιάννενα. Το μόνο πρόβλημα ήταν οι συνθήκες προπονήσεων, ύστερα από τόσα χρόνια στο Καμπιονάτο, μου ήταν πολύ δύσκολο. Τα παιδιά έβγαλαν αρκετά προβλήματα τραυματισμών, όπως και εγώ στο τέλος από την καταπόνηση που είχα στις προπονήσεις.

Στην Ελλάδα δουλεύεις κυρίως από ένστικτο ή από θέληση, ενώ στο ιταλικό πρωτάθλημα γνωρίζεις το λόγο που δουλεύεις και παίζουν με τα όριά σου. Στην επόμενη επιλογή μου θα παίξουν ρόλο οι συνθήκες, να ξέρω ότι υπάρχει ένα σωστό αθλητικό κέντρο και το μόνο σίγουρο που ξεχνάμε είναι το εξωτερικό. Αν δεν ήταν η κόρη μου, δε θα γυρνούσα στην Ελλάδα. Θα το κοιτάξω τι προτάσεις θα έχω στο τέλος του μήνα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου