Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

ΣΧΟΛΙΑΝΑ: Ο Σχολιανός στη μάχη της ενημέρωσης!!!


Mε είχαν πάρει δεκάδες τηλέφωνα, φίλοι και γνωστοί, φίλαθλοι και οπαδοί, θελαν να δουν τον σχολιανό να γυρίζει και πάλι …στη δράση… Δεν μπορώ να τους χαλάσω το χατίρι… Έκανα τις βόλτες μου, πήρα τα τηλέφωνά μου, πήγα …είδα και γυρίζω πάλι στα …γραφτά μου…

Πώς να αρχίσω; Υπάρχουν γεγονότα και γεγονότα, τα οποία έχουν σχέση μεταξύ τους.
Η Πόπη Παπανδρέου μπήκε στα άδυτα του ποδοσφαίρου… Έκανε φοβερή δουλειά… Οι φίλαθλοι έμειναν με το στόμα ανοικτό (τώρα κάνουν χαβαλέ) με τους διαλόγους…

Αυτοί που ήταν στα γεγονότα (δημοσιογράφοι και παράγοντες) έπεσαν από τα σύννεφα!!! Πω πω αποκαλύψεις; Σιγά ρε! Όλοι γνώριζαν. Απλά τώρα υπάρχουν ονόματα, διευθύνσεις και τηλέφωνα.

Θα γίνει κάτι; Θα αλλάξουν προς το καλύτερο τα πράγματα; Όχι λέει ο σχολιανός. Απλά οι «μαφιόζοι» του Ελληνικού Ποδοσφαίρου θα μείνουν λίγο πίσω. Γιατί είχε παραγίνει το κακό.

Το Ελληνικό ποδόσφαιρο είναι στην εντατική… Σε όλα τα επίπεδα… Τι θα γίνει; Ερωτηματικά που ίσως δεν έχουν απαντήσεις. Δύσκολα χρόνια σε μια χώρα που  λαός της υποφέρει… Η ζωή όμως δεν σταματά… Απλά περιμένει να μπουν οι βάσεις από την αρχή… Και στο ποδόσφαιρο. Απ την αρχή …και ο Θεός βοηθός.

Να περάσω τώρα στον ΠΑΣ. Φέτος είναι στο «μεγάλο» πρωτάθλημα!! Τι θα γίνει; Θα τα καταφέρει η ομάδα της πόλης; Ο στόχος είναι ΠΑΝΤΑ ο ίδιος άχαρος μεν, δύσκολος δε… Η παραμονή στους «μεγάλους».

Η διοίκηση-πρόεδρος έκανε κάποιες κινήσεις. Κινήσεις που είναι στα πλαίσια της τεράστιας οικονομικής κρίσης. Έγιναν όμως μεταγραφές, η ομάδα είναι σε λειτουργία.  Κι αυτό το γεγονός ότι είναι ένας ζωντανός αθλητικός οργανισμός, για τον σχολιανό είναι θετικό. Υπάρχει ο ΠΑΣ. Από εκεί ξεκινά ο σχολιανός. Υπάρχει-ζει… και φυσικά είναι στις αθλητικές εξελίξεις.

Πήγα σε πολλές προπονήσεις, πήγα και στο Ελατοχώρι… Το μπλοκάκι μου είναι γεμάτο, Δεν γράφω κάτι, ούτε έχω διάθεση για κριτική… Σ ένα μόνο θα σταθώ. Έχει ο ΠΑΣ στο ρόστερ του αρκετούς νεαρούς ποδοσφαιριστές, ιδιαίτερα αξιόλογους. Αυτούς πήγα να δω στο Ελατοχώρι. Γιατί; Θα μου πει κάποιος. Δεν δε ενδιαφέρουν οι ξένοι; Οι μεταγραφές; Με ενδιαφέρουν. Όμως για τον σχολιανό το βασικό είναι η συνέχεια της ομάδας. Πέρα από τους στόχους, με ενδιαφέρει η συνέχεια, μια συνέχεια που την βλέπω στα …πόδια των ΝΕΑΡΩΝ παικτών κατά πρώτο και κατά δεύτερο στην καλή λειτουργία του ερασιτέχνη ΠΑΣ.

Ο ερασιτέχνης ΠΑΣ έχει άριστη λειτουργία σε όλα τα επίπεδα. Οι νεαροί Γιαννιώτες παίκτες είναι έτοιμοι για να δώσουν μάχες. Ο σχολιανός λοιπόν είναι χαρούμενος και ενθουσιασμένος γιατί η συνέχεια του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ είναι εξασφαλισμένη, Βασικό ζήτημα. Οι «ΤΑΥΡΟΙ» να είναι στα γήπεδα της χώρας. Απ την αρχή δε λέμε! ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. Εκ του μηδενός.

Μα τι λες, θα μου πούνε οι «άρρωστοι» του χώρου, εδώ ο ΠΑΣ πήρε παιχταράδες!!! Τι είναι αυτά που λες και γράφεις; Τι θα τους απαντήσω; Αν βγουν οι μεταγραφές όλα καλά… Θα υπάρχει χαρά… Όμως φίλοι μου οι μεταγραφές είναι για ένα χρόνο. ΜΕΤΑ; Κι αν δεν βγουν; Γι αυτό σας λέω, ο «δικός μου στόχος» είναι η ΣΥΝΕΧΕΙΑ της ομάδας. Δεν με ενδιαφέρουν οι μεγάλοι στόχοι, γιατί είναι άπιαστα όνειρα… Απλά ο ΤΑΥΡΟΣ στο στήθος θέλω να υπάρχει. Σε όποια κατηγορία.

Οι φίλαθλοι. Το μεγάλο όπλο του ΠΑΣ. Υπάρχει αγωνία στον σχολιανό. Θα αγκαλιάσουν φέτος την ομάδα; Ή θα της γυρίσουν την πλάτη; Η ανησυχία μου είναι μεγάλη.

Δεν είναι πια ζήτημα αγωνιστικής ποιότητας και καλής λειτουργίας της διοίκησης. Το οικονομικό είναι το μεγάλο πρόβλημα. Και ο απλός κόσμος που είναι η ραχοκοκαλιά της ομάδας ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Ελπίζω να βρεθούν τρόποι… Και γι αυτό η διοίκηση έκανε (φέτος ευτυχώς) κάποιες σωστές κινήσεις. Φτάνουν;

Οι δημοσιογράφοι… αλλάζουν και εδώ τα πράγματα. Και στη μικρή μας πόλη, οι νέοι ρεπόρτερ είναι διαφορετικοί. Τρέχουν και βγάζουν την είδηση σε ρυθμούς Αθήνας. Δεν μ αρέσει αυτή η «σχολή». Είμαι διαφορετικός, δεν είμαι σαν αυτούς!!!
Δεν αποτελεί για το σχολιανό είδηση αν μπήκαν νερά στο σπίτι του Μπακαγιόκο!!! Όχι φίλοι μου, αυτά είναι κουτσομπολιά της πλάκας. Αλλά χρόνια…

Πήγαν όλοι στο Ελατοχώρι. Μερικοί γράφουν ότι ενθουσιάζει η ΟΜΑΔΑ!!! Μα ρε παιδιά προετοιμασία είναι!! Ο ενθουσιασμός από πού βγαίνει; Από το μυαλό σου φυσικά.

Όλες οι ομάδες στην προετοιμασία είναι φοβερές, άριστη η προετοιμασία, καταπίνουν χιλιόμετρα. Δυνατές οι μεταγραφές. Νίκες στα φιλικά. Έτσι γράφουν και στη συνέχεια μόλις πάμε σε πραγματικές συνθήκες, έχεις σε μόνιμη βάση τη θηλιά στο λαιμό.
 
Φτιάχνουν ένα ψεύτικο προφίλ ...για τις ομάδες. Στη συνέχεια η πραγματικότητα τους πετάει στο καναβάτσο. Αυτά κάναν οι δημοσιογράφοι των Αθηνών. Γιατί; Μα για να πουλήσουν. Και οι ΕΔΩ συνάδελφοι τους αντιγράφουν!! Όχι δεν είμαι αυτής της …σχολής. Ευχαριστώ δεν θα πάρω.

Ποια σχολής είσαι ρε σχολιανέ; Να απαντήσω αμέσως. Είμαι με τον κόσμο της ομάδας. Από εκεί ήλθα. Δεν του γράφω μαλακίες και υπερβολές. Έχω σεβασμό στην είδηση. Δεν γουστάρω το κουτσομπολιό και το τριάρι. Α! Και κάτι τελευταίο. Δεν μ αρέσουν καθόλου οι ρουφιάνοι και τα ρουφιανάκια… δεν τους μπορώ. Έχω ταύτιση με τον κόουτς σε αυτό, σε διαφορετικό επίπεδο βέβαια… αλλά οι ρουφιάνοι και τα γιουσουφάκια τους παντού είναι ίδιοι…

Ο στόχος της παραμονής στη μεγάλη κατηγορία είναι δύσκολος στόχος; Είναι δύσκολος. Πρέπει να καθαρίσεις στην έδρα. Για να το καταφέρει ο ΠΑΣ πρέπει να είναι ΟΜΑΔΑ, σε όλα τα επίπεδα, όχι μόνο στο αγωνιστικό, σε όλα τα επίπεδα.

Αγωνιστικά μπορεί να τα καταφέρει; Θεωρώ ότι θα είναι μία περίεργη χρονιά η φετινή. Κανείς δεν μπορεί να κάνει εκτίμηση. ΚΑΝΕΙΣ. Για τις πρώτες πέντε θέσεις δεν συζητώ. Από εκεί και κάτω όλα είναι ανοικτά… Ναι φίλοι μου, μπορεί η ομάδα να δώσει η μάχη, αλλά να λειτουργεί ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ. Μόνο έτσι…

Αλήθεια, να τελειώσω με αυτό. Θα αρχίσει φέτος πρωτάθλημα; Τι λέτε εσείς; Πως θα παίζουν μερικοί, πίσω από τα κάγκελα;

Αυτά για σήμερα φίλοι μου. Είμαι στις «μάχες» μαζί σας, όπως ΠΑΝΤΑ.!!!

Σας χαιρετώ με αγάπη και σεβασμό

ΣΧΟΛΙΑΝΟΣ


Υ. Γ. ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ…

Υ.Γ. 1. Να ευχαριστήσω από τα σχολιανά τον Χ. Λεμονά για την βοήθειά του στο Ελατοχώρι. Ήταν άψογος σε ΟΛΑ μέχρι και τα κεράσματα!! Χρήστο ευχαριστίες από καρδιάς, καλή ποδοσφαιρική χρονιά, και καλή επιτυχία στο έργο σου.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου