Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Γιώργος Βαζάκας - "το είχα αποφασίσει εδώ και ένα μήνα..."


Εκεί που κανείς δεν το περίμενε, ο Γιώργος Βαζάκας αποχαιρέτησε την Ηλιούπολη, όχι με τον πιο συνηθισμένο τρόπο για προπονητή της Football League, δηλαδή μετά από ήττα, αλλά ύστερα από το 1-0 επί του Θρασύβουλου. Ο Γιώργος Βαζάκας μίλησε για την όχι και τόσο ξαφνική απόφασή του να επιστρέψει στα Τρίκαλα, ενώ ξεκαθαρίζει ότι φεύγει από το «αθηναϊκό συγκρότημα «σαν φίλος»:

Μας εξέπληξε η χρονική στιγμή της αποχώρησής σας από την Ηλιούπολη, μετά από τη νίκη επί του Θρασύβουλου. Το είχατε αποφασίσει εδώ και καιρό;
«Ναι, το είχα αποφασίσει εδώ και ένα μήνα. Ήταν στο μυαλό μου και ήθελα να αποχωρήσω, όπως είπα και στη συνέντευξη Τύπου, εδώ και καιρό. Οι λόγοι ήταν καθαρά οικογενειακοί, ήθελα να είμαι κοντά στους δικούς μου ανθρώπους αυτή την περίοδο και έπρεπε να φύγω».
Είχατε προβλήματα με τη διοίκηση;
«Όχι, όχι, απολύτως κανένα. Φεύγω σαν φίλος με τις καλύτερες αναμνήσεις και δεν έχω κανένα πρόβλημα&».
Σε κάποια στιγμή είχατε αποχωρήσει και επιστρέψατε την επόμενη ημέρα;
«Ναι αυτό είχε γίνει επειδή είχαμε μια εκκρεμότητα. Όλα καλά τελικά, μπορώ να πω ότι θεωρώ τον Τσακογιάννη φίλο μου, αδελφό μου και τον ευχαριστώ για τον καιρό που ήμουν εκεί και για τη συνεργασία που είχαμε.
Φεύγω με καλές αναμνήσεις από την Ηλιούπολη. Η ζωή κάνει κύκλους, ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί και δεν αποκλείω κάποια ημέρα να επιστρέψω και πάλι εδώ».
Τι προβλέπετε για την παλιά σας ομάδα;
«Η Ηλιούπολη είναι πολύ καλή ομάδα, την πιστεύω. Θεωρώ ότι έχει τις δυνατότητες να μπει στην πρώτη εξάδα»
Τι στόχους θέτετε για τον ΑΟΤ;
«Δεν ξέρω την ομάδα δεν μπορώ να πω ακόμα! Είναι κάπως νωρίς για εμένα για να μπορώ να πω με βεβαιότητα μέχρι που μπορούμε να φτάσουμε. Ξέρω ότι η ομάδα έχει φιλοδοξίες, έχει πολύ κόσμο που την υποστηρίζει, αλλά δεν μπορώ να κάνω μια τέτοια εκτίμηση σε αυτό το χρονικό σημείο»
Έχετε μια μακρά πορεία στους πάγκους των ελληνικών ομάδων σε όλες τις κατηγορίες. Υπάρχει κάποια με ξεχωριστή θέση στην καρδιά σας;
«Αγάπησα πολύ τα Τρίκαλα και για αυτό επέστρεψα. Και την πόλη και την ομάδα. Ήξερα ότι κάποια στιγμή θα γύριζα, το ήθελα πολύ. Έχω αναμνήσεις και από άλλες ομάδες. Πέρασα πολύ καλά στον Ολυμπιακό Βόλου, στη Χαλκηδόνα και φυσικά στον Πανιώνιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου