Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Δήλωση Μανώλη Σκούφαλη


Με αφορμή κάποια δημοσιεύματα που βγήκαν τις προηγούμενες ημέρες στον τοπικό τύπο, περί αποχώρησης του Μανώλη Σκούφαλη από τον ΠΑΣ Γιάννινα, ο έμπειρος ποδοσφαιριστής προχώρησε στις κάτωθι δηλώσεις:
"Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο προσπαθούν να χτυπήσουν την προσωπικότητα μου από την στιγμή που δεν έχω δώσει το παραμικρό δικαίωμα, όσα χρόνια ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο. Εγώ είχα μια συνάντηση με τον κ. Χριστοβασίλη για να μιλήσουμε για ένα προσωπικό μου θέμα και ουδέποτε συζητήσαμε για το ενδεχόμενο να φύγω από την ομάδα. Δεν καταλαβαίνω γιατί παρουσιάζονται τέτοια δημοσιεύματα που μόνο κακό κάνουν στον σύλλογο. Έχω δύο χρόνια συμβόλαιο με τον ΠΑΣ Γιάννινα και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να βοηθήσω τα μέγιστα προκειμένου ο ΠΑΣ να επανέλθει και πάλι στην Super League. Είναι πολύ λυπηρό να γράφονται τέτοια πράγματα στην προσπάθεια που κάνει η ομάδα για να πετύχει τον στόχο της.
Όσο για τα περί Facebook δεν έχω γράψει ποτέ "χοντρές" κουβέντες, ιδιαίτερα για τον σύλλογο και δεν καταλαβαίνω τον λόγο που κάποιοι συνεχίζουν να φέρονται με αυτό τον τρόπο. Για να ξεκαθαρίζουμε κάποια πράγματα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την παρουσία μου στον ΠΑΣ Γιάννινα, θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό είτε κάποιοι το θέλουν, είτε κάποιοι δεν το θέλουν, για να πανηγυρίσω μαζί με τους συμπαίκτες μου στο τέλος της χρονιάς την άνοδο στην μεγάλη κατηγορία. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω θερμά μέσα από την καρδιά μου τον φίλαθλο κόσμο για την εμπιστοσύνη που δείχνει προς το πρόσωπο μου κάθε φορά που αγωνίζομαι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου