Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Αναστόπουλος: "Το πρωτάθλημα ξεκινάει την Κυριακή"


Την Κυριακή αρχίζει το πρωτάθλημα της Football League για τον ΟΦΗ, σύμφωνα με τον Νίκο Αναστόπουλο, ο οποίος επεσήμανε πως ο αγώνας στα Γιάννενα έπρεπε να διακοπεί.

Για το παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα, το οποία δεν έπρεπε να συνεχιστεί, αλλά και για τον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος που αρχίζει την Κυριακή, μίλησε ο Νίκος Αναστόπουλος στην συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε την Πέμπτη.

Ο έμπειρος τεχνικός του ΟΦΗ, στην αρχική του τοποθέτηση τόνισε πως: "Η δουλειά του προπονητή είναι να κριτικάρει το παιχνίδι. Έπρεπε να πάω γιατί αν δεν πήγαινα, υπήρχε ο φόβος της τιμωρίας. Το παιχνίδι έπρεπε να διακοπεί γιατί αναγκαστήκαμε να αγωνιστούμε με μείον δύο παίκτες. Ο Μπερτίν αποβλήθηκε γιατί πήγε να προστατέψει τον Βεζυρίδη και επίσης αναγκαστήκαμε να τον αντικαταστήσουμε. Είναι ο βασικός τερματοφύλακας μας που με την εμπειρία του κατευθύνει την άμυνα".

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Νίκος Αναστόπουλος:

Για το τελικό αποτέλεσμα με τον ΠΑΣ: "Η εκτίμηση μου είναι ότι θα κερδίζαμε το παιχνίδι αν δεν παίζαμε με παίκτη λιγότερο για 45 λεπτά. Δεν παίχτηκε παιχνίδι επί ίσοις όροις. Αυτή είναι η θέση μου και εγώ προσωπικά ότι βλέπω το λέω. Δεν "μασάω" και λέω πάντα αυτά που βλέπω. Αυτά τα πράγματα μας φέρνουν 30 χρόνια πίσω".

Για την διακοπή του αγώνα: "Βρισκόμαστε στο 2011 και υποτίθεται ότι θέλουμε όλοι να πάει μπροστά το ποδόσφαιρο, να γεμίζει τα γήπεδα ο κόσμος και να μην έχουμε φαινόμενα όπως αυτά που συναντήσαμε την Δευτέρα".

Για την δική του στάση: "Εγώ κοιτάζω να κάνω καλά την δουλειά μου για να είμαι εντάξει με την συνείδηση μου. Είναι αρχή μου να δένομαι με την ομάδα, τους παίκτες, τον κόσμο και την πόλη που ζω. Θέλω να είμαι εντάξει με την συνείδηση μου. Αυτά για το εξωαγωνιστικό κομμάτι που δεν αποτελεί και μέρος της δουλειάς μου".

Για την έναρξη του δευτέρου γύρου του πρωταθλήματος: "Την ερχόμενη Κυριακή ξεκινάει ο δεύτερος γύρος και για εμάς αρχίζει το πρωτάθλημα την Κυριακή. Έχουμε 17 παιχνίδια, δείξαμε σε αυτό με τα Γιάννενα ότι σιγά - σιγά επανερχόμαστε σε καλό επίπεδο.

Οι παίκτες έδωσαν την ψυχή τους και είναι έτοιμοι να παίξουν ποδόσφαιρο. Αυτό λέγαμε και την προηγούμενη εβδομάδα ότι εμείς πηγαίναμε να παίξουμε ποδόσφαιρο και όχι πόλεμο, όπως έγινε".

Για τον κόσμο του ΟΦΗ: "Ο κόσμος είναι ακόμα πιο δυνατός και ακόμα πιο κοντά. Είναι η δύναμη μας για να μπορέσουμε να κερδίσουμε το παιχνίδι. Σίγουρα η Βέροια θα έρθει για να παίξει αμυντικά και από εκεί και πέρα θα μπορούμε να πούμε περισσότερα".

Για τα προβλήματα των Μπερτίν - Βεζυρίδη: "Πήγαμε για μαλλί και βγήκαμε κουρεμένοι. Ο Μπερτίν είναι τιμωρημένος, θα περιμένουμε τον Βεζυρίδη μέχρι την προπόνηση του Σαββάτου. Πιστεύω στην ομάδα μας, στους παίκτες μας και με αυτούς που θα μείνουν θα το παλέψουμε και θα προχωρήσουμε. Και θα ξαναπώ ότι τον Μάιο είναι η ουσία του θέματος".

Για το γκολ του Κατσικογιάννη: "Το γκολ το είδα, έχει περάσει μια μπάλα μέσα άρα έπρεπε να μετρήσει".

Για το χρονικό διάστημα της διακοπής: "Είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Δεν έχω συναντήσει ξανά τέτοιες καταστάσεις. Πήγαμε στο γήπεδο στις 5.00 και φύγαμε στις 12.00. Δηλαδή, το αεροπλάνο θα έφευγε για την Αμερική και θα επέστρεφε".

Για την μεταγραφή του Ιβάν Ρούσεφ: "Ο Ρούσεφ είναι καλός παίκτης που θα μας βοηθήσει, μαζί με τα υπόλοιπα παιχνίδια. Θα βοηθήσει και αυτός ώστε να κερδίσουμε το παιχνίδι της Κυριακής. Τον υπολογίζω κανονικά, είναι έτοιμος και δεν έχει καμία σημασία το γεγονός ότι την προηγούμενη εβδομάδα ήταν στα Τρίκαλα και τώρα στην ομάδα μας".

Για τις υπόλοιπες μεταγραφές του ΟΦΗ: "Τα υπόλοιπα μεταγραφικά ζητήματα τα χειριζόμαστε με τον κύριο Μαχλά και θα ενημερωθείτε. Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να ψιθυρίζουμε και ότι υπάρχει θα το μάθετε με επίσημη ανακοίνωση.

Θα κάνουμε τόσες μεταγραφές, όσες χρειάζεται η ομάδα. Δεν θα κάνουμε μεταγραφές απλά για να κάνουμε αλλά για να ενισχυθούμε. Πάντα θα υπάρχει η βασική προϋπόθεση για αυτόν που θα έρθει να κολλήσει στη νοοτροπία μας".

Για την παραίτηση του Νίκου Μαχλά: "Εγώ ήρθα με τον κύριο Μαχλά, είμαι με τον κύριο Μαχλά. Δεν "γλύφω" τους προέδρους, ούτε κάνω πολιτική. Η θέση μου και η αρχές μου είναι πάγιες".

Για τα προβλήματα που υπάρχουν στην ομάδα: "Οι ποδοσφαιριστές είναι άνθρωποι, επηρεάζονται από κάποια πράγματα αλλά εμείς έχουμε αποφασίσει μέσα μας ότι στο ποδοσφαιρικό τμήμα και ειδικά στα αποδυτήρια θα κρατηθούμε αγαπημένοι, ενωμένοι ώστε να πετύχουμε τον στόχο μας".

Για τον αγώνα με την Βέροια: "Μέσα από τις αδικίες βγαίνεις πιο δυνατός και το πιστεύουμε μέσα μας ότι για εμάς το πρωτάθλημα ξεκινάει την Κυριακή. Έχουμε 17 παιχνίδια, τα 9 από αυτά στην έδρα μας. Όλα είναι δύσκολα, εύκολα τα κάνεις εσύ με την απόδοση σου. Εμείς θα κρατηθούμε ώστε να προχωρήσουμε".

Για ενδεχόμενες αποχωρήσεις από το ρόστερ του ΟΦΗ: "Αυτήν την στιγμή πρέπει να δούμε πρώτα τι θα κάνουμε στο κομμάτι της ενίσχυσης και από εκεί και πέρα θα δούμε τι θα κάνουμε. Όλοι γνωρίζουμε ότι στα λόγια όλα είναι εύκολα, στην πράξη είναι δύσκολα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου