Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Υπέγραψε στον ΟΦΗ ο Καμπάνταης (+Video)


Παίκτης του ΟΦΗ είναι και επίσημα από την Δευτέρα (24/1) ο Λεωνίδας Καμπάνταης, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο έως το τέλος της σεζόν και τέθηκε ήδη στη διάθεση του Νίκου Αναστόπουλου, μετέχοντας στην προπόνηση της ομάδας.
«Πρέπει να ομολογήσω ότι αρκετό καιρό ήθελα να έλθω στον ΟΦΗ. Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και η φανέλα του είναι βαριά» δήλωσε ο νεοαποκτηθείς επιθετικός και συνέχισε:
«Μοναδικός μου στόχος είναι να βοηθήσω την ομάδα μου να υλοποιήσει το στόχο που έχει και δεν είναι άλλος από την άνοδο στη Σούπερ Λίγκα. Νιώθω αναγεννημένος που ήλθα στον ΟΦΗ και είμαι σίγουρος ότι, μέσα από την προσπάθεια που θα κάνω, θα αναγεννηθώ αγωνιστικά.
Είναι γνωστό ότι για κάθε παίκτη ένα νέο ξεκίνημα είναι σταθμός στη καριέρα του. Το παρελθόν ανήκει στο παρελθόν και δεν αλλάζει. Αυτό που έχει σημασία είναι το παρόν και το άμεσο μέλλον. Η άποψή μου είναι ότι δεν έχει κριθεί ακόμη τίποτα στο πρωτάθλημα, που έχει αρκετό δρόμο».

Ο 29χρονος επιθετικός έδειξε αρκετά ορεξάτος στην πρώτη του προπόνηση με τον ΟΦΗ και πλέον έχει τεθεί και στην διάθεση του Νίκου Αναστόπουλου για το εκτός έδρας παιχνίδι που ακολουθεί την Δευτέρα στην Καλλιθέα. Στις πρώτες δηλώσεις που έκανε ως παίκτης του ΟΦΗ επισήμανε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Ήταν επιλογή μου και το προσπαθούσα εδώ και καιρό να έρθω στην ομάδα του ΟΦΗ. Ίσως ακούγονται κλισέ ότι ο ΟΦΗ είναι ιστορική ομάδα και έχει βαριά φανέλα, αλλά αυτή είναι η ουσία των πραγμάτων. Ο ΟΦΗ έχει πολύ μεγάλη ιστορία και αυτό που με νοιάζει είναι να βοηθήσω και εγώ από την πλευρά μου όσο το δυνατόν περισσότερο στο στόχο της ομάδας. Έχω σπουδαίο κίνητρο και θέλω μέσα από τα παιχνίδια να βρώ ξανά τον αγωνιστικό μου ρυθμό".
Για τα κίνητρα που τον έκαναν να υπογράψει στην Κρητική ομάδα ο έμπειρος επιθετικός υπογράμμισε: "Δεν θα έρθει στον ΟΦΗ κάποιος να γίνει πλούσιος. Με νοιάζει πάνω από όλα να βρω τα παιχνίδια μου και να βοηθήσω με όλη μου την ψυχή να ανέβει η ομάδα στην Σούπερ Λίγκα γιατί πρέπει να βρίσκεται εκεί. Για κάθε ποδοσφαιριστή ένα νέο ξεκίνημα είναι και ένας νέος σταθμός στην καριέρα του. Το παρελθόν ανήκει στο παρελθόν και η ζωή συνεχίζεται. Το θέμα είναι ότι από την αρχή της αγωνιστικής περιόδου δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Eίμαι αισιόδοξος ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό".
Ενώ για το αν είναι έτοιμος να κάνει το ντεμπούτο του στον αγώνα με την Καλλιθέα, ο Λεωνίδας Καμπάνταης δήλωσε: "Το αν είμαι έτοιμος για το ματς με την Καλλιθέα είναι κάτι που θα φανεί μέσα από τις προπονήσεις, αλλά ο προπονητής είναι αυτός που θα κρίνει καλύτερα, και θα δει σε τι αγωνιστική κατάσταση βρίσκομαι".
Για το πώς βλέπει την πορεία της ομάδας μετά τα τελευταία ανεπιτυχή αποτελέσματα, τόνισε: "Υπήρχαν κάποια ατυχή αποτελέσματα, αλλά πέρα από την πρώτη θέση όπου η ομάδα του ΠΑΣ Γιάννινα έχει ξεφύγει στην βαθμολογία νομίζω ότι ο Παναιτωλικός, εμείς, ο Διαγόρας και ο Λεβαδειακός κυνηγάμε την δεύτερη θέση. Δεν έχει κριθεί τίποτα για το δεύτερο εισιτήριο που οδηγεί στην Σούπερ Λίγκα".  
Στο μεταξύ, στις προπονήσεις του ΟΦΗ δοκιμάζεται από την Δευτέρα ένας 18χρονος Νιγηριανός αμυντικός μέσος που ήρθε μετά από εισήγηση του Ευγένιου Γκέραρντ, ο οποίος επίσης έδωσε το παρόν στην προπόνηση. Περισσότερα στοιχεία για τον Νιγηριανό δεν έγιναν γνωστά παρά το ότι αγωνιζόταν σε μια ομάδα του Λάγος στην χώρα του. Πάντως ο Νιγηριανός δεν αποτελεί βασικό μεταγραφικό στόχο του ΟΦΗ απλά θα κάνει κάποιες προπονήσεις με την Κρητική ομάδα και αν δείξει κάποια καλά στοιχεία, ίσως απασχολήσει μελλοντικά.
Από εκεί και πέρα σε ότι αφορά τα άλλα θέματα των μεταγραφών, οι υψηλές απαιτήσεις που έχουν οι Κουλουχέρης και Σίσιτς δείχνουν να «φρενάρουν» τις προσπάθειες του ΟΦΗ να τους εντάξει στο δυναμικό του. Ο πρώτος φέρεται να αξιώνει ένα σημαντικό ποσό για το διάστημα που απομένει μέχρι το τέλος της αγωνιστικής χρονιάς, ενώ και οι απαιτήσεις του Σίσιτς είναι δύσκολες για τις οικονομικές δυνατότητες του ΟΦΗ. Οι προσπάθειες πάντως για τους δύο αυτούς παίκτες θα συνεχισθούν, ενώ πάντα υπάρχουν και οι εναλλακτικές λύσεις των Αρβανίτη και Δημήτρη Κοιλιάρα.
Στην προπόνηση της Δευτέρας δεν έλαβαν μέρος ο Κιάσσος που έκανε θεραπεία, ο Γκουέι ο οποίος ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα λόγω της θλάσης που τον ταλαιπωρεί και ο Γαλανόπουλος που έχει πάρει άδεια προκειμένου να μαζέψει τα πράγματα του για την εγκατάστασή του στο Ηράκλειο. Στον αντίποδα ο Γιώργος Κατσικογιάννης ξεπέρασε την ίωση που τον ταλαιπωρούσε και πήρε μέρος κανονικά στην προπόνηση, θέτοντας τον εαυτό του στη διάθεση του Αναστόπουλου.

Δηλώσεις του παίκτη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου