Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

"Γιαννιώτης" μέχρι το 2015 ο Πολ Κειτά


Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση του συμβολαίου του Πολ Κειτά για ακόμη δύο χρόνια. Ο Σενεγαλέζος ποδοσφαιριστής τον περασμένο Ιούλιο είχε υπογράψει μέχρι το καλοκαίρι του 2013, ωστόσο οι φετινές του πολύ καλές εμφανίσεις που πραγματοποίησε, αλλά και το νεαρό της ηλικίας του οδήγησαν την διοίκηση να διευρύνει την συνεργασία με τον 18χρονο ταλαντούχο ποδοσφαιριστή μέχρι τον Ιούνιο του 2015.

O Κειτά μετά την επέκταση της συνεργασίας του με τον ΠΑΣ Γιάννινα μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου εκφράζοντας την δική του άποψη: "Είμαι πολύ ικανοποιημένος που αγωνίζομαι σε μια ομάδα όπως είναι ο ΠΑΣ Γιάννινα. Προσπαθώ κάθε μέρα να δουλεύω σκληρά και να δίνω το 100% των δυνάμεων μου, προκειμένου να βοηθήσω τον σύλλογο να πετύχει τους στόχους του. Από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στα Γιάννενα άπαντες με αγκάλιασαν και ο κ. Χριστοβασίλης μου έδειξε πόσο πολύ με εμπιστεύεται. Εγώ από την πλευρά μου θα κάνω ότι είναι δυνατόν για να ανταποδώσω την αγάπη και την εμπιστοσύνη που λαμβάνω καθημερινά".

Αναφορικά με τις αγωνιστικές που έχουν απομείνει για να τελειώσει ο μαραθώνιος... της Football League ο Κειτά τόνισε: "Έχουμε άλλα έξι παιχνίδια. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και προσηλωμένοι στον στόχο μας προκειμένου να επιστρέψουμε και πάλι στην Super League. Είμαστε κοντά στον στόχο, αλλά ακόμα δεν έχει τελειώσει τίποτα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου