Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Φιάσκο με Φαγαδάκη στον ΟΦΗ


Με τον χειρότερο δυνατό τρόπο, εξελίχθηκε η συνέντευξη Τύπου του Θεόφιλου Φαγαδάκη για τον ΟΦΗ με τον Νίκο Μαχλά και τους συνεργάτες του, να τον αμφισβητούν για την αξιοπιστία του και για τις προθέσεις που έχει για τον σύλλογο.

Σε φιάσκο εξελίχθηκε η συνέντευξη Τύπου της Τετάρτης, του Θεόφιλου Φαγαδάκη, οποίος θέλει να γίνει ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΟΦΗ, καθώς όχι μόνο δεν βρέθηκε λύση στο οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ομάδα, αλλά ο Νίκος Μαχλάς και οι συνεργάτες του, αμφισβήτησαν την αξιοπιστία του και τις προθέσεις που έχει για τον σύλλογο.

Συγκεκριμένα, τόνισαν ότι οι όποιες κινήσεις του επιχειρηματία έγιναν με σκοπό την προώθηση των επαγγελματικών του δραστηριοτήτων και πως επί της ουσίας δεν είχε ποτέ τη πρόθεση να βοηθήσει ουσιαστικά την ομάδα. Το ίδιο και για την "εγγυητική επιστολή" που κρατούσε ο επιχειρηματίας, για την οποία ο κ. Ξημέρης είπε πως τέτοιες μπορεί να βρει κανείς και στο… Μοναστηράκι.

Πάντως, ο κ. Φαγαδάκης υπεραμύνθηκε των προθέσεών του τονίζοντας ότι σκοπός του είναι να βοηθήσει την ομάδα, όπως του ζητήθηκε από τον Ηρακλή Νύκταρη, τον οποίο αποκάλυψε ότι ήταν ο άνθρωπος που τον έφερε σε επαφή με τον Νίκο Μαχλά. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ πάντως επανέλαβε αρκετές φορές πως ξεγελάστηκε από τον κ. Φαγαδάκη, αναλαμβάνοντας εξολοκλήρου την ευθύνη για αυτό το φιάσκο.

Επίσης, μετά το τέλος της συνέντευξης Τύπου ο επιχειρηματίας συνοδευμένος από τους κ.κ. Κουτάντο, Μιχαλόπουλο, Αμπαρτζάκη και Νύκταρη, μετέβησαν στην Παγκρήτια τράπεζα, προκειμένου να αποδείξει ότι η "εγγυητική επιστολή" που παρουσίασε είναι γνήσια και ότι θα δοθεί στον ΟΦΗ η οικονομική βοήθεια που χρειάζεται. Το θέμα φαίνεται πως θα έχει και συνέχεια τις επόμενες ημέρες.

Αναλυτικότερα:

Η συνέντευξη Τύπου του Θεόφιλου Φαγαδάκη εξελίχθηκε σε πραγματική παρωδία. Ο Νίκος Μαχλάς, που ήταν παρών με όλο το Δ.Σ. του ΟΦΗ, επιτέθηκε φραστικά στον Κρητικό επιχειρηματία λέγοντας ότι τον κορόιδεψε και ότι ποτέ δεν είχε πρόθεση να βάλει 1 εκατ. ευρώ στον ΟΦΗ! Στην συνέχεια, ο Μαχλάς αποχώρησε και ο Φαγαδάκης τόνισε ότι θα πάει στην τράπεζα έχοντας την εγγυητική επιταγή ύψους 1 εκ. ευρώ ώστε να γίνει γνωστό αν βρεθεί λύση!

Η συνέντευξη Τύπου ξεκίνησε με τον Νίκο Μαχλά να παίρνει τον λόγο και να λέει: "Θέλουμε να ενημερώσουμε όλο τον κόσμο για την προσπάθεια που γίνονται και να δώσουμε απαντήσεις σε αυτούς που ισχυρίζονται ότι υπάρχει μυστικοπάθεια. Καλωσορίζουμε τον κύριο Φαγαδάκη και περιμένουμε να ακούσουμε τον ίδιο πως θα γίνει η διαδικασία ώστε να βρεθεί το 1 εκ. ευρώ για να τελειώνει αυτή η ιστορία που έχει να κάνει με την αδειοδοτηση της ομάδας".

Στην συνέχεια, μίλησε ο Φαγαδάκης: "Βρίσκομαι εδώ όπως το υποσχέθηκα για να πούμε πως ξεκίνησαν τα πράγματα. Βρέθηκα στο Ηράκλειο και είδα το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό επειδή ήμουν στο νησί για επαγγελματικούς λόγους. Είμαι φίλαθλος του ΟΦΗ και μου ζητήθηκε να δώσω μια βοήθεια στην ΠΑΕ. Είδα το κλίμα, μου άρεσε πολύ και είπα να βοηθήσω. Συναντήθηκα με τον κύριο Μαχλά και είπαμε να βρούμε έναν τρόπο για να βοηθήσουμε. Εγώ δεν δραστηριοποιούμαι στην Ελλάδα και ότι πρέπει να γίνει, πρέπει να γίνει μέσω μιας νόμιμης οδού. Συναντήθηκα στην Αθήνα με τον κύριο Μανώλη Φωτάκη και ξεκινήσαμε να δούμε πως θα εκταμιευτεί το ποσό. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να βγει 1 εκ. ευρώ μέσα σε μια ημέρα. Εν τέλει πήγα σε έναν πελάτη που μου όφειλε χρήματα και του ζήτησα να μου τα δώσει ώστε να τα δώσουμε στον ΟΦΗ. Πάω στην τράπεζα και μου είπε ότι δεν μπορώ να πάρω τα χρήματα επειδή δεν έχω τα χρήματα".

Για να συνεχίσει: "Έτσι έδωσα την εγγυητική επιταγή στην ΠΑΕ ΟΦΗ ύψους 1 εκ. ευρώ και λέω "πάρετε τα χρήματα και μου τα γυρνάτε σε 1 χρόνο". Μίλησα στο τηλέφωνο με τον κύριο Βατσινά. Τον ρωτώ πόσες μετοχές έχει, μου απάντησε ότι έχει το 67%, λέω εγώ στο μετοχολόγιο υπάρχει το ποσόστο 20%. Ξαφνικά μου χρέωσαν ότι είμαι μπροστινός του κυρίου Κουράκη. Εγώ δεν τον γνωρίζω τον κύριο Κουράκη. Ξαφνικά μίλησα με τον κύριο Βατσινά και μου είπε ότι ο ΟΦΗ μου χρωστάει 750.000 ευρώ. Και αποφάσισα να μην ασχοληθώ ιδιοκτησιακά με την ομάδα αλλά μόνο να την βοηθήσω να πάρει την αδειοδότηση. Έχουμε ένα ραντεβού μετά την τράπεζα για να βρούμε λύση με την αδειοδότηση της. Προς το παρόν δεν θέλω να ασχοληθώ ιδιοκτησιακά με την ομάδα. Άκουσα ξαφνικά μια λασπολογία προς το πρόσωπο μου που δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει".

Τα αίματα άναψαν όταν ο Μαχλάς πήρε ξανά τον λόγο και είπε: "Από την αρχή που βρίσκομαι στην ομάδα έχω να λέω αλήθειες και όχι ψέμματα. Κύριε Φαγαδάκη ενώπιον όλων θέλω να δεσμευτείτε ότι αυτή η εγγυητική επιταγή θα φύγει για να πάει στην τράπεζα ώστε να μπουν τα χρήματα στα ταμεία της ομάδας. Η συμφωνία που είχε γίνει με τον κύριο Φαγαδάκη ήταν να βάλει μια χορηγία στην ομάδα για να την βοηθήσει. Εγώ προσωπικά ότι υπάρχει μια μεγάλη καθυστέρηση και δεν πιστεύω τον κύριο Φαγαδάκη. Ζητάω συγνώμη από τον κόσμο της ομάδας και νιώθω προδομένος γιατί υπάρχει ένας κόσμος που ο πρώτος που τον κοροϊδεψε είμαι εγώ. Γιατί κύριε Φαγαδάκη δεν μας λέγατε από την αρχή ότι δεν μπορούν να δοθούν τα χρήματα ως δάνειο; Νιώθω πολύ προδομένος και σας λέω την αλήθεια. Πιστεύω ότι δεν υπήρχε ποτέ σκοπός να δοθούν τα χρήματα".

"Αν πιστεύετε ότι σας κορόιδεψα, τότε λυπάμαι πολύ" απάντησε απλά ο Φαγιαδάκης, ενώ ο αντιπεριφερειάρχης, Ευρυπίδης Κουκιαδάκης, που ήταν παρών, είπε πως δεν είχε ξαναδεί τον κ. Φαγιαδάκη και δεν τον εμπιστεύεται, για να τονίσει στην συνέχεια πως φεύγει από την διαδικασία επειδή δεν έχει κανένα επίπεδο.

Ο Μαχλάς συνέχισε λέγοντας: "Συναντήθηκα με τον κύριο Κουράκη και η κουβέντα που κάναμε ήταν ότι εσείς θέλετε να δραστηριοποιηθήτε στην Κρήτη. Μας είπατε ότι θέλετε να επενδύσετε στον ΟΦΗ 2 εκ. ευρώ. Περνούσαν οι ημέρες, μας λέγατε να μην ανησυχούμε και τελικά φτάσαμε στην σημερινή ημέρα. Γιατί μπήκατε σε αυτήν την διαδικασία; Γιατί δεν μας λέγατε από την πρώτη ημέρα ότι δεν γίνεται αυτή η διαδικασία; Εγώ ζητάω συγνώμη από τον κόσμο. Είμαι ανίκανος για να βρίσκομαι σε αυτήν την θέση. Προσπάθησα, χτύπησα τις πόρτες όλων, μεγάλων που έχουν χρήματα και δεν με βοήθησε κανένας. Κάποιοι λένε ότι εγώ κράτησα μια μυστικοπάθεια. Πίστεψα έναν άνθρωπο που είπε ότι θα δώσει λεφτά για να πάρει λεφτά. Σωστό είναι, επιχειρηματίας είστε. Περνούσαν οι ημέρες, με κοροϊδέψατε ασύστολα. Αλλάξατε την εγγυητική επιταγή και μου λέτε ότι υπάρχουν χρήματα. Σήμερα έπρεπε να έρθετε και να μας εγγυηθείτε ότι θα πάρουμε τα χρήματα Εγώ θα πω κάτι τελευταίο. Αυτήν την στιγμή υπάρχει πρόβλημα. Υπήρχε μια ηλιαχτίδα με τον κύριο Φαγαδάκη. Δεν κρύψαμε τίποτα από κανέναν. Αν είχα κάτι καλύτερο, όμως δεν είχαμε κάτι καλύτερο. Δεν μας βοήθησε κανένας και για τίποτα".

Στην συνέχεια, ο Μαχλάς αποχώρησε και η συνέντευξη Τύπου ολοκληρώθηκε σε κλίμα έντασης, με τον Φαγαδάκη να τονίζει ότι θα πάει στην τράπεζα έχοντας την εγγυητική επιταγή ύψους 1 εκ. ευρώ ώστε να γίνει γνωστό αν βρεθεί λύση....

1 σχόλιο:

  1. Εεεε!!!! ρε ξεφτίλα!!!! Αντε πάλι στη γύρα για ζητιανιά!!!! χαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή