Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Μπακαγιόκο: "Θέλω να μείνω στην Ελλάδα"


O Iμπραχίμα Μπακαγιόκο σε συνέντευξή του σε αθλητική εφημερίδα, τόνισε ότι θέλει να συνεχίσει την καριέρα του στην Ελλάδα και στον ΠΑΣ Γιάννινα. "Είναι θετικό ότι υπάρχει διάθεση και από τις δύο πλευρές", δήλωσε στη "Sportday" o 35χρνος επιθετικός.

Οι δηλώσεις του Μπακαγιόκο:

«Είναι δεδομένο ότι θέλω να μείνω. Περνάω υπέροχα στην Ελλάδα και τα Γιάννενα και προτεραιότητά μου είναι να μείνω στην ομάδα και να τη βοηθήσω να πετύχει τους στόχους της στη Σούπερ Λίγκα. Ο εκπρόσωπός μου έχει αναλάβει τις διαπραγματεύσεις με τη διοίκηση της ομάδας και θα δούμε το αποτέλεσμα των συζητήσεων. Είναι, πάντως, θετικό ότι υπάρχει διάθεση συνεργασίας και από τις δύο πλευρές».

«Αυτή τη στιγμή απολαμβάνω τις διακοπές μου και σκέφτομαι μόνο την οικογένειά μου. Είναι ιερές αυτές οι στιγμές για μένα, αφού θέλω να αφιερωθώ στην οικογένειά μου. Τα άλλα τα χειρίζεται ο ατζέντης μου».

«Κοιτάξτε να δείτε. Πριν απ' όλα αυτά θέλω να συναντηθώ με τον ίδιο τον πρόεδρο και να μιλήσουμε για κάποια θέματα. Απλώς δεν ξέρω πότε ακριβώς θα γίνει αυτό. Εγώ θέλω να μείνω στον ΠΑΣ και την Ελλάδα. Στη ζωή, όμως, ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου