Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Ντεμόλ: «Νιώθω μοναξιά στην Ελλάδα» - Ολυμπιακός και ΑΕΚ θέλουν τον Κεϊτά


Αρκετά ενδιαφέρουσα συνέντευξη στην συνδρομητική εφημερίδα του Βελγίου «La Nouvelle Gazette» έδωσε ο Στεφάν Ντεμόλ.

Ο τεχνικός του ΠΑΣ Γιάννινα μίλησε για την παρουσία του στην ομάδα της Ηπείρου, τους στόχους του για τη νέα αγωνιστική περίοδο, την οικογένειά του που του λείπει, ενώ αποκάλυψε ότι ο Πολ Κεϊτά έχει προτάσεις από την ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό!

Για την πρώτη του χρονιά στον ΠΑΣ Γιάννινα, ο Βέλγος προπονητής τόνισε: «Στα ¾ της σεζόν ήμασταν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας. Στον πρώτο γύρο δεχτήκαμε μόλις τέσσερα τέρματα. Αλλά στο τελευταίο ματς (σ.σ.: με τον ΟΦΗ) δεχτήκαμε τέσσερα γκολ, κάτι που μου προκαλεί ερωτήματα»

Για την άνοδο και τους στόχους των Ηπειρωτών στην Super League υποστήριξε: «Είμαι χαρούμενος για την επιτυχία, αλλά ήθελα και τον τίτλο. Θα ήταν πολύ σημαντικό για το βιογραφικό μου. Ανανέωσα τη συνεργασία μου με τον ΠΑΣ Γιάννινα για ακόμα μια χρονιά. Είναι η πρώτη φορά που ο σύλλογος κρατάει τον προπονητή που ανέβασε την ομάδα από την Football League  στην Super League. Πρωταρχικός μας στόχος είναι η παραμονή. Όμως, θέλουμε να το κάνουμε παίζοντας επιθετικό ποδόσφαιρο. Δεν θα είναι εύκολο διότι θα πρέπει να τερματίσουμε στη χειρότερη περίπτωση στην 13η θέση της βαθμολογίας»

Για την οικογένειά του που μένει μόνιμα στο Βέλγιο απάντησε: «Κατά τη διάρκεια της σχολικής περιόδου είναι αδύνατον να βρίσκονται μαζί μου. Τα δύο μεγαλύτερα παιδιά μου πηγαίνουν στο κολέγιο, ενώ το μικρότερο είναι στο γυμνάσιο. Κάποιες φορές θα έρχονται στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια των διακοπών. Τώρα στην Super League θα έχουμε πολλά παιχνίδια στην Αθήνα. Συνεπώς, θα μπορώ μετά τους αγώνες να παίρνω το αεροπλάνο και να επισκέπτομαι τους δικούς μου. Η επαγγελματική μου ζωή πηγαίνει περίφημα, όμως υπάρχουν μέρες που νιώθω μοναξιά στην Ελλάδα».

Οσο για την φετινή αποκάλυψη του ΠΑΣ Γιάννινα, τον Πολ Κεϊτά, ο οποίος ήρθε στην ομάδα της Ηπείρου με δική του εισήγηση, ο Ντεμόλ αποκάλυψε τα εξής: «Λάβαμε κάποιες προτάσεις από αρκετές ομάδες για τον Πολ. Μεταξύ αυτών ήταν η ΑΕΚ και ο Ολυμπιακός. Αυτό τα λέει όλα! Όταν έφερα τον Κεϊτά στον ΠΑΣ, ο πρόεδρος (σ.σ.: Γιώργος Χριστοβασίλης) ήταν κάπως απρόθυμος. Θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε τον παίκτη στην ομάδα, αλλά δεν θα είναι τόσο εύκολο…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου