Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Υποψήφιος για Τρίκαλα ο Βαζάκας


Φαίνεται πως δεν θα μείνει για πολύ καιρό άνεργος ο Γιώργος Βαζάκας, ο οποίος πριν από λίγες ώρες έλυσε την συνεργασία του με την Ηλιούπολη. Αυτή την στιγμή φαντάζει το πρώτο φαβορί για να αναλάβει την τεχνική ηγεσία των Τρικάλων. Ο έμπειρος τεχνικός έχει δεχθεί πρόταση και σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται στην πόλη της Θεσσαλίας προκειμένου να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας.

Παράλληλα ο Έλληνας τεχνικός εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία ευχαριστεί άπαντες για την συνεργασία με την Ηλιούπολη: «Προσωπικοί και οικογενειακοί λόγοι, με ανάγκασαν να ζητήσω από τη διοίκηση και τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ηλιούπολη να λύσουμε τη συνεργασία μας, καθώς είμαι υποχρεωμένος να βρίσκομαι κοντά στην πατρίδα μου. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιώργο Τσακογιάννη για την κατανόηση και για τη συνεργασία κι εύχομαι κάποια στιγμή να συνεργαστούμε ξανά.

Παράλληλα, θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου κ.κ. Χάλκο, Σωτηρόπουλο, Αρφάνη για την άψογη συνεργασία. Θέλω να ευχαριστήσω επίσης τους κ.κ. Μουκέα, ΜΟναστηριώτη και Σαβοϊδάκη, όλους τους παίκτες και τέλος, θέλω πολύ περισσότερω να ευχαριστήσω τους Rebels-9 για τη στήριξη που μου παρείχαν. Τους έχω στην καρδιά μου κι ελπίζω κάποια στιγμή να επιστρέψω
».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου