Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Αναστόπουλος: Πανέτοιμοι για τη νίκη με Πανθρακικό


Στην επικείμενη αναμέτρηση εναντίον τού Πανθρακικού, αλλά και στο ντέρμπι με τον Παναιτωλικό στο οποίο ο ΟΦΗ ηττήθηκε, αναφέρθηκε στη σημερινή, προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου, ο Νίκος Αναστόπουλος.
 Ο τεχνικός των Κρητικών αναφέρθηκε γενικότερα στην εμφάνιση της ομάδας του στο Αγρίνιο, στο ενδεχόμενο μεταγραφικής ενίσχυσης τον προσεχή Γενάρη, σχολιάζοντας ότι όσες φορές κι αν ξαναπαίξει ο ΟΦΗ με τον Παναιτωλικό δεν θα ξανακάνει το ίδιο πράγμα. 

Αναλυτικά, μίλησε:


Για το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό: «Ήταν ένα παιχνίδι και τίποτα περισσότερο ή τίποτα λιγότερο. Ούτε θα κρίνει τον πρωταθλητή, ούτε ποιος θα ανέβει και ποιος όχι. Το πρωτάθλημα έχει ακόμα δρόμο. Σαν εικόνα του παιχνιδιού, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλοί συγκριτικά με την εμφάνιση κόντρα σε Εθνικό Αστέρα και Δόξα Δράμας. Αν θυμάστε είχα πει, ότι η ομάδα έχει περιθώρια βελτίωσης και είναι ο στόχος μας που δεν πρέπει να ξεφεύγει από τη νίκη. Έτσι, όπως εξελίχθηκε η εικόνα, πιστεύω ότι το πιο δίκαιο αποτέλεσμα θα είναι η ισοπαλία. Όσες φορές και αν ξαναπαίξουμε με τον Παναιτωλικό, δεν θα ξανακάνουμε το ίδιο πράγμα».

Για την αναμέτρηση με τον Πανθρακικό: «Ξέρουμε ότι είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, παρόλο που έχουμε κάποια προβλήματα, θα παρουσιαστούμε πανέτοιμοι για να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι».

Για την εμφάνιση του ΟΦΗ στο Αγρίνιο: «Δεν θα έλεγα ότι στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν καλοί. Στο δεύτερο ημίχρονο, κάποια στιγμή είχαμε τρεις παίκτες με προβλήματα τραυματισμού. Δεν υπάρχει θέμα κάμψης. Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι με την παρουσία μου έχουμε 8 παιχνίδια, στα 6 αν είναι για 8 έχουν δώσει για 11.Είναι άνθρωποι που δίνουν το παραπάνω αλλά είναι άνθρωποι».

Για την εικόνα της ομάδας στα τελευταία παιχνίδια: «Ήταν καίριο το χρονικό σημείο που διεκόπη το πρωτάθλημα γιατί είχαμε βρει έναν ρυθμό, όμως από εκεί και πέρα είναι άνθρωποι και αυτοί».

Για το δεύτερο ημίχρονο του αγώνα με τον Παναιτωλικό: «Επειδή είχαμε πιστέψει, είπαμε στα αποδυτήρια ότι θα το κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι. Το ανησυχητικό είναι να μην κάναμε ευκαιρίες. Έγινε μια φάση, που τι να πω; Όσες φορές και αν ξαναγίνει, δεν θα το ξανακάνουμε. Το νιώθαμε ότι θα το κερδίσουμε. Πάλι βρεθήκαμε πίσω στο σκορ, παρουσιάστηκαν κάποια πράγματα που επηρεάζουν».

Για το ρόστερ του ΟΦΗ: «Υπολογίζω όλους τους παίκτες μου. Εμένα η φιλοσοφία μου και η λογική μου είναι ότι πρέπει να έχουμε 20 παίκτες. Θα πρέπει να είναι έτοιμοι, τόσο αγωνιστικά όσο και ψυχολογικά και αυτό είναι δουλειά του. Η φιλοσοφία μου είναι αυτή και δεν την αλλάζω. Στα οκτώ παιχνίδια έχω χρησιμοποιήσει 17 ποδοσφαιριστές».

Για την μεταγραφική ενίσχυση του ΟΦΗ
: «Είναι ένα θέμα που ούτε καν έχει περάσει από το μυαλό μου. Εκεί έχω μόνο τον Πανθρακικό. Και να θέλουμε και να περνάει από το μυαλό μας το οτιδήποτε, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Εγώ είμαι από τους προπονητές που όταν ένας παίκτης δεν είναι στα πλάνα μου, το λέω ο ίδιος και δεν βάζω μεσάζοντα. Είναι στοιχεία που ούτε καν περνούν από το μυαλό μου. Μέχρι τις 19 Δεκεμβρίου που παίζουμε με τον Αγροτικό Αστέρα, δεν θα ασχοληθούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου