Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Χριστοβασίλης: «Δεν έχω παίξει ούτε ευρώ»


O πρόεδρος του ΠΑΣ Γιάννενα, Γιώργος Χριστοβασίλης με δηλώσεις του στο gazzetta.gr υπογραμμίζει πως δεν έχει καμία ανάμειξη στην υπόθεση με τους στημένους αγώνες και τονίζει πως δεν έχει παίξει ούτε ένα ευρώ σε στοίχημα.

Ο ισχυρός άνδρας των «Ηπειρωτών» διευκρινίζει πως εκπλήσσεται για το γεγονός πως το όνομα του είναι εντός της εν λόγω λίστας που ήρθε στη δημοσιότητα από το πόρισμα που εκδόθηκε.

Κύριε Χριστοβασίλη καλημέρα. Το όνομα σας περιλαμβάνεται εντός του πορίσματος με τα 83 ονόματα που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας. Τι έχετε να πείτε γι αυτό;
«Εκπλήσσομαι γι αυτό που έγινε. Έχω βάλει τον δικηγόρο μου να έρθει σε επαφή με την εισαγγελία. Να με καλέσουν όσο νωρίτερα γίνεται για να τελειώνει το θέμα αυτό».

Εσείς ο ίδιος παίζετε στοίχημα;
«Δεν έχω παίξει ούτε ένα ευρώ».

Τι θα υποστηρίξετε αν σας καλέσει η εισαγγελία;
«Δεν έχω σχέση με όλο αυτό και δεν έχω ασχοληθεί με το αντικείμενο».

Έχετε δεχθεί κάποια ενόχληση από τις αρχές;
«Δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο ποτέ. Ούτε από το υπουργείο Δικαιοσύνης ούτε από πουθενά. Δεν έχω καμία απολύτως συμμετοχή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου