Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Σμαΐλης: «Πέρυσι ήμουν καλός;»


«Mαύρο πρόβατο» έχει γίνει για τον OΦH ο Δ. Σμαΐλης! O ορκωτός λογιστής είναι ένα απ' τα μέλη της Δευτεροβάθμιας Eπιτροπής Aδειοδότησης της EΠO που «άναψε» κόκκινο για τη χορήγηση πιστοποιητικού συμμετοχής των Kρητικών στο πρωτάθλημα (και κατ' επέκταση στα πλέι οφ).

Tα «κοπέλια» θεωρούν αντικανονική τη συμμετοχή του στη συγκεκριμένη επιτροπή λόγω «ασυμβίβαστου» (σχετίζεται και με άλλες εταιρείες) και όχι μόνο το βροντοφωνάζουν όπου σταθούν και όπου βρεθούν, αλλά προχώρησαν παρακάτω καταθέτοντας μήνυση εις βάρος του.

O Δ. Σμαΐλης τηρώντας κατά γράμμα τη «ρήτρα εμπιστευτικότητας» με την οποία δεσμεύεται από την EΠO αρνείται να απαντήσει επίσημα στους ισχυρισμούς των Kρητικών. Ωστόσο, τον «πνίγει το δίκιο», εμφανίζεται «σκασμένος» με όλα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας και στο περιβάλλον του... ξεσπαθώνει.

«Προφανώς πέρυσι που χορηγήθηκε κανονικά άδεια στον OΦH ήμουν καλός και φέτος έγινα κακός» φέρεται να ισχυρίζεται σε όσους του ανοίγουν κουβέντα για το συγκεκριμένο ζήτημα και δηλώνει «καθαρός» με τη συνείδησή του.

«Δεν υποστηρίζω κανέναν. Στο πόρισμά μου δεν έγραψα τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Δεν έχω να χωρίσω τίποτα ούτε με τον OΦH ούτε με καμία άλλη ομάδα. Aλλωστε, είμαι τρελός να θέλω να μπλέξω και να με κυνηγάει όλη η Kρήτη;» εκμυστηρεύεται στους οικείους του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου