Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Πιλάβιος: "Δεν έχω διαβάσει την απόφαση για τον ΟΦΗ"!


Οι εξελίξεις στο θέμα του ΟΦΗ είναι ραγδαίες από χθες ήδη, ωστόσο σε συνέντευξή του ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Σοφοκλής Πιλάβιος, δεν θέλησε να πάρει θέση για το αν υπάρχει δικαίωση για τον ΟΦΗ αφού, όπως ο ίδιος τόνισε, δεν έχει διαβάσει την απόφαση...

«Εμείς είμαστε πιο αυστηροί. Η απόφαση αυτή είναι πιο επιεικής για τον ΟΦΗ και έχει να κάνει με την πρόταση της UEFA, έτσι ώστε να μην ισχύσουν τα κριτήρια των αδειοδοτήσεων. Δεν έχω διαβάσει ακόμα την απόφαση, έτσι ώστε να τοποθετηθώ δημόσια για το αν θεωρείται δικαίωση για τον ΟΦΗ», δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΠΟ στον "Sentra FM".

Για το ενδεχόμενο να προσφύγει στο CAS ο Ηρακλής, σχολίασε:
«Ο κάθε ένας έχει το δικαίωμα να προσφύγει στα αρμόδια όργανα. Εμείς δεν μπορούμε να επέμβουμε στα όργανα. Δε συμφωνώ με την άποψη ότι ο ΟΦΗ δικαιώθηκε με την ανοχή της ΕΠΟ, σε βάρος των κανονισμών της».

Σε ερώτηση για το κλείσιμο της ΕΠΟ και αν βοήθησε στο να λυθούν προβλήματα:
«Θεωρώ ότι λύθηκαν πολλά από τα προβλήματα σε αυτό το διάστημα. Ένα παράδειγμα είναι η συνδρομή της πολιτείας στο να λυθεί το θέμα με τις πλαστές ενημερότητες και τα πλαστά έγγραφα. Εμείς στέλναμε γράμματα σε κάποιες υπηρεσίες και δεν απαντούσαν, όταν έγινε αυτό απάντησαν. Άρα θέλαμε ένα σύμμαχο σε κάποια πράγματα. Δε ξέρω αν ήταν σημαντική η απόφαση να κλείσει η ΕΠΟ. Ήταν μια σημειολογική κίνηση, ένα μήνυμα. Όταν άνοιξε η ομοσπονδία, εγώ τοποθετήθηκα. Το κλείσιμο ήταν ένα μήνυμα, μια κραυγή αγωνίας. Έπρεπε να ανοίξει η ομοσπονδία γιατί υπήρχαν ζητήματα που έπρεπε να λειτουργήσουν. Δεν είπαμε ότι λύσαμε όλα τα προβλήματα, αλλά λύσαμε κάποια άλλα».

Για το ποια ζητήματα έλυσε, σχολίασε:
«Κάναμε μια νέα γενική συνέλευση και το συντεταγμένο ποδόσφαιρο ζήτησε τρία πράγματα από την πολιτεία για να αποκτήσει μεγαλύτερο νόημα όλο αυτό που έγινε. Ένα από αυτά ας πούμε, είναι ότι την ευθύνη για όσους είναι στο γήπεδο, πρέπει να την έχει η κάθε ΠΑΕ. Έτσι όπως είναι τώρα η κατάσταση, λέμε κάθε φορά ότι φταίει η αστυνομία. Το μπαλάκι πάντα πάει από τον έναν στον άλλο, και δε βρίσκεται καμία λύση. Τώρα λέμε, να πάρουμε εμείς την ευθύνη 100%, για να μην μπορεί κανείς να πει ότι είναι αυστηρός ο κώδικας ή δεν είναι. Εγώ έχω την ευθύνη. Όταν λέμε τώρα ότι ο κώδικας είναι πολύ αυστηρός, ο κάθε ένας θα μπορεί να λέει ο καθένας ότι δεν έχω εγώ την ευθύνη».

Για το αίτημα της βουλής και μελών των ΔΣ της ΕΠΟ να δοθούν στη δημοσιότητα οι φάκελοι των αδειοδοτήσεων, σχολίασε:
«Τα μέλη του ΔΣ της ΕΠΟ ουδέποτε ζήτησε κάτι τέτοιο. Από εκεί και πέρα, οι φάκελοι των ομάδων που παίζουν στην Ευρώπη δεν μπορούν να δοθούν λόγω της ρήτρας εμπιστευτικότητας. Για τους υπόλοιπους, θεωρώ ότι έπρεπε να δοθούν με προσοχή στα προσωπικά δεδομένα. Εγώ με τον κάθε πρόεδρο, έχω υπογράψει ρήτρα εμπιστευτικότητας. Δεν θεωρώ ότι έπρεπε να το παραβούμε. Εγώ έστειλα πρόταση στην λίγκα, αν θέλουν να το παραβούμε, κανένα πρόβλημα. Ο κ Καλογιάννης έκανε πρόταση να κάνουν οι λίγκες την αδειοδότηση. Αν θέλουν, ας τις κάνουν, δεν υπάρχει πρόβλημα».

Για τις προσωπικές επιθέσεις που δέχεται γι' αυτό το θέμα, τόνισε:
«Δε θεωρώ ότι πρέπει να παραβαίνω τις ρήτρες εμπιστευτικότητας για κάθε προσωπική επίθεση που δέχομαι. Θεωρώ ότι όλα αυτά είναι επικοινωνιακά παιχνίδια. Αν θέλει όλη η κοινωνία να δοθούν στη δημοσιότητα οι φάκελοι, να το κάνουμε, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι στην Β’ Εθνική πάνε να γίνουν κάποια play off. Αν θέλει όλος ο κόσμος να δοθούν τα προσωπικά δεδομένα στη δημοσιότητα, ας το κάνουμε. Αλλά δεν είναι σωστό για παράδειγμα για ένα ποδοσφαιριστή, που ας πούμε δεν υπέγραψε ένα έγγραφο και εξαιτίας του θα πέσει η ομάδα, να το ξέρει αυτό όλη η ομάδα».

Για τα play off της Football League και αν θα γίνουν:
«Θεωρώ ότι θα γίνουν, αλλά δεν μπορώ να σας πω το πότε και πως θα είναι οι ομάδες. Αυτό είναι θέμα της διοργανώτριας, να ορίσει τις ημερομηνίες».

Για το αίτημά του προς τον εισαγγελέα να σταματήσουν οι διαρροές των διαλόγων από τα «στημένα»:
«Πρέπει να βλέπουμε τον πρόεδρο της ΕΠΟ, σαν έναν άνθρωπο που έχει ευθύνη. Εγώ λοιπόν ζήτησα να γίνει αυτό, για να προστατευθούν άνθρωποι».

Για τις δικές του συνομιλίες στους διαλόγους, και για τα όσα υποστηρίζει ότι μιλάει με όλους τους παράγοντες, σχολίασε:
«Λυπάμαι πάρα πολύ για αυτή την ερώτηση. Αν θέλετε να βλέπετε τις συνομιλίες σε ένα χαρτί γραμμένες και να τις ερμηνεύετε όπως θέλετε, δικαίωμά σας. Εγώ μιλάω με όλους τους παράγοντες, δεν είναι ο Μπέος μόνο και δεν είναι δύο, είναι 35. Αν δε θέλετε να καταλάβετε, δικαίωμά σας. Ο κόσμος μπορεί να αποκομίσει όποια εντύπωση θέλει. Δεν ξέρει τις συνθήκες που γίνεται ένα τηλεφώνημα, αν είναι μπροστά 35 άνθρωποι, αν είμαι σπίτι μου και κοιμάμαι, αν είμαι σε συνάντηση με 10 ανθρώπους».

Για τις απειλές που υποστήριξε ότι έχει δεχθεί:
«Έχω απαντήσει σε αυτό το ερώτημα. Δεν επαναλαμβάνω την απάντηση, σταματάει αυτό το θέμα».

Για το αν έπρεπε να παραιτηθεί:
Υπάρχει μια διαχείριση μιας κατάστασης η οποία είδατε πως είναι. Αν δεν έκανα καλά αυτή τη διαχείριση, εδώ είναι όλοι οι ψηφοφόροι και ο κόσμος, ώστε να μην κάνουν δεκτή την παρουσία μου».

Για την παρουσία του υπάλληλου της ΕΠΟ, Γιάννη Παπαδόπουλου, μεταξύ των κατηγορούμενων:
«Δε μου άρεσε το φαινόμενο. Δε μπορώ να ξέρω ποιος παίζει στοίχημα και ποιος όχι. Έχει χαθεί λίγο και το νόημα όλου του θέματος. Έχουμε μείνει στη διαλογολογία και δεν βλέπουμε ότι υπάρχουν εκατομμύρια που έχουν παιχτεί πάνω σε αυτά τα παιχνίδια».

Για το αν έχει κληθεί να καταθέσει:
«Δεν πρόκειται να πω κάτι για αυτό και να αναφερθώ στη διαδικασία. Αν με καλέσουν στον ανακριτή, θα πάω βεβαίως. Αλλά μήπως πρέπει να πούμε ποιος κατέθεσε πρώτος σε αυτή την υπόθεση;»

Για την καθυστέρηση της κατάθεσης του φακέλου με τα «στημένα» στις αρχές:
«Ρωτήστε την εισαγγελία γι' αυτό».

Για τη διαδικασία με την οποία θα επιβάλει ποινές η ΕΠΟ και το αν θα παίξουν κανονικά οι εμπλεκόμενες ομάδες στην Ευρώπη:
«Είναι θέμα της UEFA. Είναι δικές της διοργανώσεις, όχι απλά υπό την αιγίδα της. Δεν μπορώ να γνωρίζω ποια θα είναι τα μέτρα που θα πάρει. Νομίζω, ωστόσο, ότι το δίκαιο της UEFA προβλέπει τα πάντα».

Για το αν τιμωρία της Φενέρμπαχτσε θα δεσμεύσει την UEFA για ανάλογη ποινή και σε ελληνικές ομάδες:
«Πρέπει πρώτα να δούμε την απόφαση και να δούμε στη συνέχεια αν είναι δεσμευτική και για εμάς. Έχει να κάνει με το δίκαιο της κάθε χώρας. Δεν μπορεί να μας δεσμεύει μια απόφαση άλλης ομοσπονδίας, αν δε δούμε τι απόφαση είναι αυτή και το σκεπτικό της».

Για την εντύπωση που θα σχηματίσει η κοινή γνώμη και τον παραλληλισμό με την Τουρκία:
«Είμαστε ανοικτοί στην κριτική, ο καθένας έχει τη γνώμη του και είναι λογικό».

Για τις δηλώσεις του περί υποβιβασμού, σχολίασε:
«Έβαλα ένα κόμα μεταξύ δύο λέξεων και παρερμηνεύτηκε. Είπα ότι δεν μπορούν να υπάρξουν τιμωρίες, χωρίς στοιχεία. Είπαμε και πριν ότι υπάρχει το τεκμήριο της αθωότητας μέχρι να υπάρξει απόφαση».

Για το σύστημα των πειθαρχικών επιτροπών της ΕΠΟ:
«Τι περιμένετε από εμένα, να σχολιάσω την απόφαση της επιτροπής; Δεν θέλω να σχολιάσω τίποτα πάνω σε αυτό. Δεν είναι δυνατό να λέω αν έχω ή δεν έχω εμπιστοσύνη, ή αν μου αρέσει ή δε μου αρέσει μια απόφαση της επιτροπής. Τι είναι οι άνθρωποι αυτών των επιτροπών; Δεν είναι δικαστές; Θα σχολιάζω την κάθε δικαστική απόφαση;»

Για το γεγονός ότι δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στα πειθαρχικά όργανα, τόνισε:
«Έχουμε κάνει βήματα σιγά-σγιά για να βελτιωθεί αυτή η κατάσταση. Φέτος, έχουν μπει οι πιο πολλές και πιο αυστηρές ποινές από κάθε άλλη φορά. Εγώ έχω δει ότι αν δεν καταλάβει ο κόσμος ότι κάτι άλλαξε, πρέπει να το επικοινωνήσουμε καλύτερα. Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει και να πιστέψει ότι κάτι άλλαξε».

Για το αν είναι αισιόδοξος ότι μέσα από τη δικαστική έρευνα και την αθλητική δικαιοσύνη θα έρθει η κάθαρση:
«Βεβαίως είμαι αισιόδοξος».

Για το αν μετάνιωσε που μπήκε στη διαδικασία να αναλάβει την προεδρία της ΕΠΟ:
«Δεν έχω μετανιώσει καθόλου. Στη ζωή ο καθένας κάνει ότι μπορεί και η ιστορία δείχνει την πραγματικότητα. Θα κριθώ από τους ανθρώπους που είναι μαζί μου και εγώ όσο μπορώ να είμαι αντικειμενικός με τον εαυτό μου και θα δω ποια ήταν η πορεία μου. Δε μετάνιωσα, γιατί ο καθένας βάζει ένα λιθαράκι κι έτσι έπραξα κι εγώ».

Για το αν γίνει αναδιάρθρωση των κατηγοριών και ανάληψη του πρωταθλήματος από την ΕΠΟ:
«Δεν έχω ακούσει το σενάριο της αναδιάρθρωσης και δε θα το σκεφτόμουν προσωπικά ποτέ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου