Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

ΣΧΟΛΙΑΝΑ 11/8/2011


Έγινε μεγάλη φασαρία με τα προηγούμενα Σχολιανά…

Ο Σχολιανός στην αρχή στενοχωρήθηκε …όμως για αυτές τις περιπτώσεις έχω τα χάπια!!! Παίρνω ένα και είμαι …ΝΙΡΒΑΝΑ.

Είχε δίκιο ο γιατρός να μη γράψω για ένα χρονικό διάστημα… Δεν τον άκουσα και να! Έφαγα φρίκη…

Με ρωτάν οι φίλοι μου. Τι του έκανες του Τσάγκα ρε σχολιανέ. Τίποτα δεν του έκανε. Ο Τσάγκας είναι ο ΝΕΣΤΩΡΑΣ της δημοσιογραφίας. Που να …παίξεις εκεί; Σε έφαγε το μαύρο φίδι.

Ο Τσάγκας είναι φίλος μου. Ότι και να γράψει θα το αντέξω. Μου έχει πετάξει πολλές φορές σωσίβιο, δεν τον …κρεμάω ποτέ… Αυτά για τις δημοσιογραφικές … «κόντρες» του Ιουλίου.

Μερικοί τρίβουν  τα χέρια τους γι αυτές τις δημοσιογραφικές … «κόντρες». Ας μην ελπίζουν σε τίποτα… Η … «καμόρα» είναι δυνατή, έχει γερά θεμέλια… δεν πέφτουν τα κάστρα. Είναι απαρτία… Και αυτοί που θα τολμήσουν να μπουν ανάμεσά τους την πάτησαν. Μπαμ και κάτω!

Να πάω τώρα στις δράσεις. Δεν μπορώ να σχολιάσω φιλικά παιγνίδια. Αν και βλέπει κανείς αδυναμίες και αρετές είναι παιγνίδια ψυχολογίας για τους φίλους της ομάδας. Κάτι βλέπεις. Αν δεν είσαι τυφλός.

Αν είσαι τυφλός τι να δεις; Σκοτάδι. Απλά είναι τα πράγματα. Κάθε ομάδα έχει το ρόλο της στη Σούπερ Λίγκα. Υπάρχει η πεντάδα που ότι και αν γίνει θα είναι πεντάδα… Υπάρχουν και αυτοί που έχουν σε μόνιμη βάση τη θηλιά στο λαιμό. Κι αν (απ αυτούς) ξεπεταχθεί κανένας… Αν, τότε καλά…

Φέτος ο Ατρόμητος έκανε σοβαρές κινήσεις. Οι άλλο θα ζουν με τη θηλιά  στο λαιμό!!!

Χαμός στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο. Σε λίγο θα δούμε και την Κρανούλα στη Σούπερ Λίγκα!!! Σαν το Αλβανικό πρωτάθλημα έγινε το καυμένο το Ελληνικό ποδόσφαιρο.

Φέτος θα έχει μεγάλη πλάκα. ΟΛΟΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ… στην κόλαση του Ελληνικού πρωταθλήματος. Καλές μέρες για επενδύσεις!!! Όταν όμως βάλεις το χέρι στην τσέπη πονάει λίγο. Μια χαρά ήταν μέχρι τώρα… Λίγο τα ημίχρονα-τελικά, λίγο τα έτσι, λίγο γιουβέτσι, κουτσά-στραβά πήγαινε το κάρο. Τώρα;

Ποιος θα χτυπήσει την πόρτα της Ευρώπης φέτος; Η ομάδα Δ ή η ομάδα Β!  Κλήρωση στη σούπερ λίγκα με ομάδες φαντάσματα. Α και Β… Ομάδες αίματος ε;

Η κλήρωση είναι μια χαρά για τον ΠΑΣ. Οι πρώτες δέκα αγωνιστικές είναι μια χαρά. Κάποιοι γράφουν και λένε ότι είναι ΔΥΣΚΟΛΗ η κλήρωση. Τόσο ξέρουν!!! Όταν δεν πιστεύεις σε κάτι, όλα είναι δύσκολα. Το γράφω πάντα, το ξαναγράφω και τώρα. Με την έδρα καθαρίζεις… την κατηγορία. Η ουσία είναι μία φίλοι μου. Πρέπει να έχεις ομάδα, αν δεν έχεις …άστα να πάνε. Ρίχνεις στ άστρα για βαθμούς…

Γύρισε η ομάδα από τας Ευρώπας!! Πήγε Αθήνα. Να παίξει φιλικό με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη. Κάποιος από τον ΠΑΣ ξέχασε τα δελτία!! Ωρέ μπράβοοο!!! Τελικά τα πήγαν μετά από μια ώρα καθυστέρηση… μια χαρά. Ευτυχώς δεν τα ξέχασαν στην Αυστρία! Πάλι καλά… Αυτά βλέπω και με πιάνει θλίψη και ανησυχία. Η κακομοιριά σε όλο της το μεγαλείο!!!

Ακούω διάφορα. Δεν τα γράφω όμως. Δεν μπορώ να τα διασταυρώσω. Είμαι γενικά ανήσυχος. Όχι για τα αγωνιστικά. Εκεί κουτσά στραβά θα δοθούν οι μάχες!!! Για άλλα ζητήματα με πιάνει …τρόμος και ανησυχία! Όχι δεν τα γράφω…

Μήλο της Έριδος τα σχολιανά, με διεκδικούν τρία sites γράφει ο φίλος μου, εκτός από αυτά και τρεις αλλοδαπές και μια ημεδαπή!!!
Είμαι βολικός Χρίστο μου και στα sites και στα χαλόνια… Έχω βαρεθεί στη ζωή μου να ανάβω φωτιές για τους άλλους, κι ο σχολιανός να παγώνει!!! Βαρέθηκα φίλοι μου…

Όσο για τα ποδαράκια;  Παλιά έκανα εκατό με  πορτοκάλι… Τώρα με το ζόρι τη σηκώνω την άτιμη. Τη μπάλα… Κι όπως λέει και ο Σταύρος, δύο μπαλιές θα βγάλω ότι κι αν γίνει… Ξέρει  φίλος μου ο Σταύρος. Ξέρει σας λέωωω…

Μ έφαγαν οι σπουδές Σταύρο μου… Και δεν έκανα καριέρα … από εστία σε εστία κάθε βράδυ. Διάβασμα … μέχρι θανάτου Σταυρό μου. Που καιρός για αθλήματα. Τώρα τσιγάρα, χάπια και  υψηλή κριτική. Ατιμη ζωή. Τώρα πάνε τα άρματα. Μόνο αλλοδαπές!!!

Σε ένα καφέ είδα και τον Πέτρο. Δεν ήταν με την αποστολή της ομάδας στην  Αυστρία; Πάει κι αυτός;

Στην πόλη υπάρχει μια βουβαμάρα για τα ποδοσφαιρικά. Ρώτησα γι αυτό το φαινόμενο παλιό παράγοντα. Μου απάντησε …με πίκρα. Άλλες αποχές, άγρια χρόνια σχολιανέ… Υπάρχει πόνος και δυστυχία στον κόσμο… Δεν έχει διάθεση για διασκέδαση και ποδόσφαιρο!! Τι να απαντήσω; Εφυγα χωρίς να του πω κάτι… Είχε δίκιο.

Όμως αυτή η χρονιά είναι σημαντική για το μέλλον της ομάδας μας. Πρέπει να βρούμε το χρόνο και τη διάθεση να την βοηθήσουμε. Γιατί αν  χαθεί… Ο πόνος θα είναι αβάσταχτος. Όσοι αγαπούν ακόμα ας βοηθήσουν. ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. Αυτή είναι μές τις καλύτερες αναμνήσεις μας στα παιδικά μας όνειρα… Ας βοηθήσουμε φίλοι μας Γιαννιώτες. Για την φανέλα και τη φουστανέλα ρεε!!!

           
Φίλοι μου σας χαιρετώ με αγάπη και σεβασμό

Σχολιανός

Υ.Γ. την ομάδα και τα μάτια σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου