Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Βαζάκας: «Μαζί μου οι παίκτες θα ματώσουν»


Η επιστροφή του στον ΑΟ Τρίκαλα ήταν αναμφίβολα το γεγονός της προηγούμενης εβδομάδας. Ο Γιώργος Βαζάκας, λίγες μέρες μετά την επάνοδό του στον "κυανέρυθρο" πάγκο και λίγες ώρες πριν το δύσκολο παιχνίδι της ομάδας του με τον ΠΑΣ Γιάννενα, μίλησε  στη Νέα Λέσχη 97.6 και την αθλητική εκπομπή "η ώρα των πρωταγωνιστών.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Γρεβενιώτη τεχνικού:

Ερ: Κύριε Βαζάκα ποια είναι τα συναισθήματά σας, για την επιστροφή σας στον ΑΟ Τρίκαλα;
Απ: Όταν ένας προπονητής κοουτσάρει μία ομάδα που βρίσκεται δίπλα στο σπίτι του, την έχει στην 6η θέση της βαθμολογίας και την αφήνει και γυρνάει σε μία πόλη που δεν είναι στα καλύτερά της, σημαίνει ότι υπάρχουν δεσμοί. Πέρασα και σε άλλες πόλεις καλά, αλλά δεν αλλάζω τα Τρίκαλα, γι' αυτό και γύρισα. Το ποδόσφαιρο είναι κόσμος. Η ικανοποίηση του προπονητή είναι  να γεμίζει το γήπεδο. Τα Τρικαλα έχουν αυτή τη δυναμική και πιστεύω ότι μπορώ  να ζήσω μεγάλες στιγμές εδώ.

Ερ: Ποια η εικόνα που έχετε για το έμψυχο δυναμικό της ομάδας;
Απ: Οταν μία ομάδα βρίσκεται στη θέση του ΑΟ Τρίκαλα, σίγουρα υπάρχει πρόβλημα. Καποιος φταίει και κάτι δεν έγινε σωστά. Εγώ όμως δεν μπορώ να σταθώ εκεί. Ξέρω πολύ καλά που ήρθα. Πιστεύω ότι όλοι μαζί, παίκτες, διοίκηση κόσμος μπορούμε να οδηγήσουμε τον ΑΟΤ στην ανάκαμψη που είναι και ο βασικός μας σκοπός. Απο κει και πέρα, αν πάρουμε στον πρώτο γύρο τους βαθμούς που έχω εγώ ως στόχο , μπορούμε να πετύχουμε αυτό που για όλους είναι όνειρο. Πρέπει να βγάλω το 120% από τους παίκτες που έχουν, να συνειδητοποιήσουν σε ποια ομάδα παίζουν. Οι τέσσερις κατά σειρά ομάδες όσον αφορά τη δυναμική του κόσμου τους στη Β' Εθνική, πρώτα τα Τρίκαλα, μετά τα Γιάννενα, ο Παναιτωλικός και ο ΟΦΗ. Τα Τρίκαλα αν βρεθούν στην Α' Εθνική θα έχουν 15 χιλιάδες κόσμο. Τα Γιάννενα έπαιζαν στην πρώτη κατηγορία και δεν είχαν πάνω από 8 χιλιάδες κόσμο.
Πρέπει το συντομότερο να μαζέψουμε βαθμούς και αφού γίνει αυτό θα οριοθετήσουμε τους στόχους. Συμφωνήσαμε με τον πρόεδρο ότι μετά τις 22 Δεκεμβρίου θα μιλήσουμε για ξεκάθαρο στόχο.

Ερ: Μόνο που η διοίκηση έχει μιλήσει προ καιρού για δυάδα
Απ: Γνωρίζετε όλοι τον πρόεδρο του ΑΟΤ. Εγώ ήρθα σε ρήξη μαζί του, αλλά θα πω και τα θετικά του. Είναι ένας άνθρωπος εγωιστής. Σαφώς και η διαφορά ανάμεσα στη Γ' και τη Β' Εθνική είναι χαώδης. Στόχος του προέδρου είναι να χτίσει μία ομάδ που θα μπει στη δυάδα. Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι, καθώς βλέπετε ότι τα πράγματα δεν ήρθαν καλά. Ο στόχος της δυάδας είναι μακρινός αυτή τη στιγμή. Η εξάδα όμως είναι πολύ κοντά. Με δύο νίκες μπαίνεις στην εξάδα, ενώ αντίθετα με μία ήττα πέφτεις κάτω. Δεν το κρύβω ότι προσωπικό στόχο αποτελεί το να πατήσουμε στην εξάδα. Αν μπούμε στα πλέι οφ, με τη δυναμική του κόσμου, τα χρήματα της διοίκησης και τις ενισχυτικές κινήσεις που θα γίνουν, τότε θα μπορούμε να κοιτάξουμε πιο ψηλά.

Ερ: Ντεμπουτάρετε σε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι εκτός έδρας με τον πρωτοπόρο ΠΑΣ Γιάννενα. Πως βλέπετε το παιχνίδι αυτό;
Απ: Δε σας το κρύβω ότι με την έλευσή μου θα ήθελα το πρώτο παιχνίδι να το παίξουμε εντός έδρας, αλλά οι ανάγκες της ομάδας με φέρανε πριν αυτό το δύσκολο παιχνίδι. Το μήνυμά μου είναι ότι μαζι μου οι παίκτες θα ματώσουν και αν δικαιούμαστε ας πάρουμε κάποιο αποτέλεσμα.

Ερ: Βέβαια η ομάδα θα παραταχθεί με πολλές ελλείψεις
Απ: Ακούστε. Γνωρίζω πολύ καλά που ήρθα. Κοιτάω πως θα διορθώσουμε τα κακώς κείμενα, σε συνεργασία με τη διοίκηση, προκειμένου να βελτιώσουμε την ομάδα. Στα Γιάννενα θα πάμε να παίξουμε όπως πρέπει και θα πεσουν κορμία. Αν μας βοηθήσει η Παναγία θα πάρουμε πόντο ή πόντους που θα είναι κάτι πολύ θετικό για εμάς.

Ερ: Εχετε κάνει ένα πλάνο όσον αφορά τους παίκτες που θα ζητήσετε από τη διοικηση;
Απ: Πρώτα θα αξιολογήσω το υλικό που υπάρχει και μετά θα κάνουμε το επόμενο βήμα. Αυτή τη στιγμή έχουμε κάποιους παίκτες.Το Δεκέμβριο δεν πρέπει να κάνουμε ούτε ένα λάθος, προκειμένου να γίνει σωστή δουλειά.

Ερ: Πέρυσι δε δεχόσταν κανέναν να πλησιάσει στα αποδυτήρια
Απ: Ακούστε, από την ώρα που έχω έρθει στην ομάδα, στα αποδυτήρια βρισκόμαστε μόνο εγώ , οι παίκτες και οι βοηθοί, δεν πλησιάζει κανένας άλλος. Δεν είναι μόνο δικός μου κανόνας, αλλά πρέπει έτσι να λειτουργεί μία ομάδα. Ο καθένας έχει το πόστο του. Ολοι αυτό πιστεύουν, αλλά το θέμα είναι ποιος το ακολουθεί και ποιος όχι. Προσωπικά δε φοβάμαι αν θα φύγω από μία ομάδα. Αυτή είναι η  φιλοσοφία μου, που μέχρι στιγμής με έχει δικαιώσει. Εχω ανεβάσει ήδη 5-6 ομάδες και όλοι ξέρουν το έργο μου.  Το ίδιο πιστεύει και η διοίκηση. Ο πρόεδρος δε με ενοχλεί καθόλου και γι' αυτό και με πήρε. Θα δουλέψω μόνος μου και στο τέλος θα κριθούμε.

Ερ: Αισθάνεστε ηθική ικανοποίηση για το ότι η διοίκηση μετά τα περσινά σας ανέθεσε και πάλι την τεχνική ηγεσία της ομάδας;
Απ: Ηθική ικανοποίηση για μένα είναι ότι γρήγορα ομαλοποιήθηκαν οι σχέσεις μου με τον πρόεδρο πέρυσι. Κάναμε και οιδύο λάθη, αλλά απο κει και πέρα προέχει το καλό της ομάδας των Τρικάλων, οπότε οι εγωισμοί περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Ο πρόεδρος γνωρίζει ότι αν συμπλεύσουν οι δικές μου ικανότητες με τις δικές του δυνάμεις μπορούμε να πετύχουμε πολλά πράγματα. Πρέπει όλοι ενωμένοι να βοηθήσουν την ομάδα να πετύχει το στόχο της.

Ερ: Για το παιχνίδι με τη Βέροια
Απ: Το παιχνίδι αυτό είναι τελικός, γιατί αν το κερδίσουμε αλλάζουν άρδην τα πράγματα. Για το λόγο αυτό, την άλλη εβδομάδα θα απευθύνω κάλεσμα  και στον κόσμο. Θα βάλουμε εκεί τις βάσεις για να φτάσει η ομάδα ψηλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου