Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Πατσατζόγλου: "Μαζί με τον ΠΑΣ Γιάννινα στην Super League"


Κάτοικος Ιωαννίνων για τα επόμενα 2,5 χρόνια θα είναι ο Χρήστος Πατσατζόγλου.
Ο 31χρονος ποδοσφαιριστής δέχθηκε την πρόταση που του έκανε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα κ. Χριστοβασίλης με αποτέλεσμα να αποτελέσει την πιο σπουδαία μεταγραφή για την Football League, αλλά και γενικότερα για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Η απόκτηση του Χρήστου Πατσατζόγλου αποτελεί μια σημαντική προσθήκη για τον ΠΑΣ, αφού έβαλε... στην φαρέτρα του ένα πολύ σημαντικό βέλος το οποίο θα βοηθήσει την ομάδα να πετύχει τον στόχο της ανόδου στην Super League.
Ο εν λόγω ποδοσφαιριστής αν μη τι άλλο διαθέτει τεράστια ποδοσφαιρική εμπειρία αφού έχει αγωνιστεί επί σειρά ετών σε υψηλό επίπεδο, συμμετέχοντας με τον Ολυμπιακό, όταν και ήταν μέλος του, στο Τσάμπιονς Λιγκ. Τελευταία μεγάλη διοργάνωση που συμμετείχε ο "Πάτσα" ήταν με την Εθνική Ελλάδος στο πρόσφατο Μουντιάλ του καλοκαιριού που διεξήχθη στα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής.
Ο Χρήστος Πατσατζόγλου παραχώρησε την πρώτη του συνέντευξη ως παίκτης του ΠΑΣ Γιάννινα, στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου και αναφέρθηκε στην νέα πρόκληση που του εμφανίστηκε στην καριέρα του, αλλά και για τους στόχους του με τον "Άγιαξ" της Ηπείρου. Επίσης ο έμπειρος χαφ μίλησε για τον κ. Χριστοβασίλη, τον οποίο και εκθείασε.
  
Αναλυτικά η συνέντευξη του "Πάτσα":

Χρήστο πες μου τα συναισθήματα σου για την νέα σελίδα που ανοίγεται στην καριέρα σου;
"Είμαι πολύ ικανοποιημένος που θα είμαι για τα επόμενα 2,5 χρόνια μέλος αυτή της ομάδας. Νομίζω ότι δεν παίζω σε ομάδα που αγωνίζεται στην Β΄Εθνική. Ο ΠΑΣ Γιάννινα είναι σύλλογος Super League και εκεί αξίζει να βρίσκεται. Έχει απίστευτο κόσμο, καλούς ποδοσφαιριστές, καλό προπονητή. Χαίρομαι πραγματικά που θα συνεργαστώ με αυτούς τους παίκτες οι οποίοι διαθέτουν απίστευτη ποδοσφαιρική εμπειρία. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Χριστοβασίλη και τον κ. Αγγελή για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν ".
Ποιοι ήταν οι λόγοι που σε οδήγησαν στην συγκεκριμένη απόφαση;
"Όταν μου έγινε πρόταση από τον κ. Χριστοβασίλη τα πράγματα μέσα στο μυαλό μου ήταν ξεκάθαρα. Ήθελα να έρθω στον ΠΑΣ Γιάννινα αφού αυτή ήταν η επιθυμία μου. Έρχομαι σε μια ομάδα που έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Βέβαια ο Τάσος Πάντος και ο Τάσος Κυριάκος με τους οποίους υπήρξα συμπαίκτης στον Ολυμπιακό μου μίλησαν με τα καλύτερα λόγια και με παρότρυναν να έρθω".
Χρήστο τον φετινό ΠΑΣ τον έχεις παρακολουθήσει σε όλα τα παιχνίδια;
" Όχι δεν έχω καταφέρει να τον παρακολουθήσω σε όλα τα ματς, αλλά γενικά έχω άποψη. Στην αναμέτρηση με τον Παναιτωλικό που τον είδα, εντυπωσιάστηκα από την αγωνιστική εικόνα του ΠΑΣ. Μου άρεσε πάρα πολύ. Ο σύλλογος την φετινή σεζόν ξεχωρίζει μόνο και μόνο από το ρόστερ το οποίο διαθέτει. Βέβαια όλα αποδεικνύονται στον αγωνιστικό χώρο και η ομάδα έχει πιστοποιήσει και με το παραπάνω ότι είναι ένα επίπεδο καλύτερη από όλες τις άλλες ομάδες".
Από την συνάντηση που είχες με τον κ. Χριστοβασίλη τι εικόνα αποκόμισες;
" Ο κ. Χριστοβασίλης αγαπάει πάρα πολύ το ποδόσφαιρο. Πιστεύω ότι άνθρωποι σαν τον κ. Χριστοβασίλη σπανίζουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Είναι ήρεμος, φερέγγυος, και πάνω από όλα αυτά που σου λέει τα μετουσιώνει σε πράξεις. Σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή που μιλάς μαζί του. Είναι τυχερός ο ΠΑΣ που έχει τον κ. Χριστοβασίλη. Δεν συναντάς παντού τέτοιους προέδρους".
Θες να στείλεις το δικό σου μήνυμα στους φιλάθλους του ΠΑΣ Γιάννινα;
"Θέλω να τους πω ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να τους δώσουμε χαρά, με την επίτευξη της ανόδου στην Super League."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου