Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Πουρής: «Είμαι σίγουρος ότι ήταν βαλτός...»


Χρειάστηκε να περάσουν 5.5 μήνες (!) για να εκδικαστεί η υπόθεση της απόπειρας δωροδοκίας του τερματοφύλακα των Τρικάλων Χρήστου Πουρή στο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό, που είχε διεξαχθεί στις 19 Σεπτεμβρίου!

Η απόφαση, πάντως, είναι πολύ πιθανό να αργήσει να εκδοθεί, αφού αφενός οι δύο πλευρές πήραν προθεσμία για να καταθέσουν υπόμνημα μέχρι την Τετάρτη, ενώ εκκρεμεί το ποινικό μέρος της υπόθεσης που έχει οριστεί για τις 7 Απριλίου, οπότε δεν αποκλείεται η απόφαση να μην έχει εκδοθεί μέχρι τότε!

Στην εκδίκαση χθες ο πορτιέρο των Τρικάλων ήταν κατηγορηματικός για τον άνθρωπο που τον πλησίασε και υποστήριξε ότι ενεργούσε για λογαριασμό του Γιάννη Κομπότη προσφέροντάς του 20.000 ευρώ και μεταγραφή στον Λεβαδειακό, αν προκύψει πρόβλημα. «Ημουν σίγουρος ότι ήταν βαλτός» είπε μεταξύ άλλων.

Ο μεγαλομέτοχος των Τρικάλων Βαγγέλης Πλεξίδας κατηγόρησε ανοιχτά τον Λεβαδειακό: «Δεν ξέρω για τον κύριο Κομπότη, αλλά είμαι σίγουρος ότι από πίσω είναι η ΠΑΕ Λεβαδειακός» και συμπλήρωσε: «Δεν είμαι κατηγορούμενος εγώ. Εγώ δεν είμαι άνθρωπος του ποδοσφαίρου, είμαι επιχειρηματίας». Στην ερώτηση, δε, αν το ποσό αυτό είναι καλό για ένα παιχνίδι, ανέφερε: «Ναι. Και μπράβο στο παιδί που δεν τα πήρε». Σε μία αποστροφή της απολογίας του, μάλιστα, τόνισε: «Δεν με ενδιαφέρει το ποδόσφαιρο, το χαρίζω στο ελληνικό κράτος. Να το χαίρονται οι παράγοντες».

Από την πλευρά του ο Γιάννης Κομπότης ξέσπασε: «Λόγω του ντόρου που έχει γίνει, μια τράπεζα δεν με χρηματοδότησε. Αν θέλετε να σας φέρω και χαρτί. Οι επιχειρήσεις μου κάνουν 30 εκατομμύρια τζίρο. Η ομάδα τις 10 πρώτες αγωνιστικές είχε έναν μόνο βαθμό, αν και επισήμως έχει το ακριβότερο ρόστερ. Δεν έχω σχέση με το περιστατικό. Ουδέποτε συναντήθηκα με τον δημοσιογράφο. Πρέπει να αποδοθεί δικαιοσύνη για να μη συνεχιστεί η βρωμιά».

- Υπέρ του Κομπότη κατέθεσε ο πρώην δήμαρχος Λιβαδειάς, ο κ. Ρούσαρης.

sentra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου