Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Κούγιας: «Βαγγέλη, ή το έκανες ή εξόντωσέ τους!»


Ο Αλέξης Κούγιας μίλησε στον Sentra 103,3 για τις νέες αποκαλύψεις πως Μαρινάκης, Τσακογιάννης, Παπαδόπουλος κανόνιζαν επεισόδια εις βάρος του!

«Έχω βαρεθεί να πέφτω από τα σύννεφα», ήταν το πρώτο του σχόλιο του για να συνεχίσει κάνοντας καταγγελίες κατά πάντων.

Αναφερόμενος στην ανάμειξη του Βαγγέλη Μαρινάκη, τονίζει πως αν ο Τσακογιάννης δεν λέει ψέμματα, τότε ο πρόεδρος του Ολυμπιακού είναι εκτεθειμένος και καλεί να τους... εξοντώσει, εφόσον χρησιμοποιούν το όνομά του χωρίς να έχει καμία σχέση με το θέμα.

Ο Αλέξης Κούγιας είπε:

Για τη νέα ποινική δίωξη εις βάρος του Βαγγέλη Μαρινάκη: Ο οδηγός του Γκαγκάτση, ο Γιάννης Παπαδόπουλος, και ο Τσακογιάννης φέρονται μαζί με τον κύριο Μαρινάκη να οργανώνουν στις 13-3-2011 επεισόδια εις βάρος μου. Με αυτό παίρνω και μια απάντηση, γιατί δεν καταλάβαινα. Το καλοκαίρι εμφανίστηκαν ιδιοκτήτες του Αστέρα Τρίπολης να θέλουν να αγοράσουν την Παναχαϊκή. Στην αρχή με το καλό και μετά με απείλησαν ότι αν δεν πουλήσω την ομάδα θα περάσω δύσκολο χειμώνα. Από την πρώτη αγωνιστική μια ομάδα οπαδών που φόραγαν κουκούλες, περίμεναν να εμφανιστώ στο γήπεδο και με έβριζαν χυδαία, σηκώναν πανό, με περίμεναν μετά τον αγώνα να με χτυπήσουν, να μου καταστρέψουν το αυτοκίνητο, την μπουτίκ, την καφετέρια.

Είχα κάνει μια μήνυση για εκβιασμό τότε κατά του Καϋμενάκη και κάποιων οπαδών της Παναχαϊκής, ότι αυτό έγινε για να με εκβιάσουν να πουλήσω. 11-3-2011 είναι η συνομιλία του Τσακογιάννη με τον πρόεδρο και του λέει να μου ρίξει πέντε στα πόδια. 13-3-2011 είναι ο Παπαδόπουλος με τον Τσακογιάννη. Δεν θέλω να πιστέψω ότι είναι ο Μαρινάκης. Όταν με βρίσεις αντιδρώ, με αυτή τη λογική τιμωρήθηκα στον Ασπρόπυργο, στην Κερατέα. Φέτος έχω τιμωρηθεί με πάνω από 150.000 ευρώ πρόστιμο.

Για την αναμέτρηση με την Κόρινθο: Στο τέλος παίζαμε με εννέα παίκτες και στο 95' βάλαμε το γκολ. Μάλλον κρατούσαν το παιχνίδι για να χάσουμε και εμείς κερδίσαμε. Με περίμεναν κάποιοι περίεργοι τύποι μετά το τέλος του αγώνα, οι οποίο άρχισαν να με βρίζουν χυδαία. Μια διαδρομή 35 ετών στη δικηγορία, άμεμπτη, αμαυρώνεται από λογομαχίες και επεισόδια. Αυτό ξέρετε δεν ήταν τυχαίο. Αποδεικνύεται ότι ήταν οργανωμένο σχέδιο. Είχαν αποφασίσει κάποιοι ότι είμαι το μαλακό υπογάστριο στο δικό τους έργο, δηλαδή φοβόντουσαν ότι η δική μου ενασχόληση με το ποδόσφαιρο θα φέρει στο προσκήνιο όλα όσα έφερε. Είμαι τελείως απογοητευμένος. Δεν ξέρω αν μπορεί κάποιος να μου δώσει τα χρήματά μου να φύγω από την Παναχαϊκή.

Αν είναι φοβισμένος απ' όσα αποκαλύπτονται το τελευταίο διάστημα: Είμαι και φοβισμένος και αηδιασμένος. Εγώ μπορώ να αντέξω, ίσως επειδή είμαι διάσημο πρόσωπο. Γίνονται συγκλονιστικά πράγματα τις τελευταίες μέρες. Παραιτήθηκε ο νομικός σύμβουλος της ΕΠΟ, ο κύριος Κουρίδης. Δεν είναι τυχαίο πρόσωπο, είναι είναι καθαρό πρόσωπο και έντιμος άνθρωπος. Δεν είναι τυχαία ορισμένα πράγματα.

Ο τρόπος που σου μιλάει δείχνει ότι έχει αξίες και αρχές. Συμβαίνουν συγκλονιστικά πράγματα με ανθρώπους που ήταν στη φυλακή ή με συνεργάτες τους που είναι εκτός φυλακής. Γίνονται πράγματα τρομερά. Δεν σέβονται τίποτα κάποιοι. Προσπαθούν κάποιοι να τρομοκρατήσουν πρόσωπα και να μην αλλάξουν οι ισορροπίες στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Σε κάθε περίπτωση γίνεται ένα προγκρόμ τρομοκρατίας, με πρόσωπα τα οποία είναι κλειδιά. Δεν έχω μιλήσει μετά τις διώξεις, θα μιλήσω, όμως, τις επόμενες μέρες.

Για την Παναχαϊκή: Εδώ και 15 μέρες έχει παρθεί απόφαση και ο κύριος Κουρίδης δεν πήγε στην ΕΠΟ να την υπογράψει. Με συνέπεια εμείς να περιμένουμε. Εμείς κάνουμε μεταγραφές. Σήμερα ασκήθηκε ποινική δίωξη στον προπονητή της ομάδας, στον κύριο Φυντάνη. Μπορώ να σταματήσω να πέφτω από τα σύννεφα;

Για τον Βαγγέλη Μαρινάκη: Όπως είναι διατυπωμένο το κατηγορητήριο, φαίνονται ο Τσακογιάννης και ο Παπαδόπουλος να χρησιμοποιούν τον Μαρινάκη. Αυτό ή είναι αληθινό και εκθέτει ανεπανόρθωτα τον Μαρινάκη ή είναι συκοφαντικό και ο Μαρινάκης πρέπει να τους εξοντώσει αύριο. Τώρα μιλάμε για υποκείμενα. Αυτός ο οδηγός του Γκαγκάτση δεν υπάρχει. Είναι τρομερά πράγματα αυτά. Ποιος είναι αυτός ο τύπος, δεν το έχω δει ποτέ στη ζωή μου.

Ο Παπαδόπουλος λέει ότι είναι στον Τειρεσία, ότι έχει χάσει τα πάντα, είναι άρρωστος με το στοίχημα. Αρνείται ότι ξέρει τα στημένα, γιατί όποιος ξέρει τα στημένα κερδίζει, δεν χάνει. Δεν υπάρχει τζογαδόρος που να κερδίζει. Δεν θα εκπλαγώ αν και ο Μπέος είναι χρεωμένος. Οι τζογαδόροι δεν κερδίζουν ποτέ. Δεν σημαίνει ότι επειδή ξέρεις ένα παιχνίδι γίνεσαι πλούσιος. Είναι τέτοιο το πάθος και το κύκλωμα που σε οδηγεί σε περιπέτειες.

Αν μπορεί να γίνει εξυγίανση του ποδοσφαίρου: Είναι η χρυσή στιγμή για να ευχαριστηθούμε το ποδόσφαιρο. Θέλει λίγα και απλά πράγματα. Θέλει να πάρει κάποιες σημαντικές αποφάσεις ο κύριος Πιλάβιος. Πρέπει και κάποιοι άνθρωποι που είναι στην ΕΠΟ να το στηρίξουν αυτό και να καταλάβουν ότι πρέπει να το στηρίξουν. Δεύτερον, ο κύριος Μαρινάκης δεν μπορεί να φύγει από το ποδόσφαιρο. Επομένως, αφού θα μείνει στο ποδόσφαιρο να πάρει πρωταρχικό ρόλο στην κάθαρση. Να διώξει οποιαδήποτε σκιά.

Τρίτον, αν θέλουν και κάποιους καθαρούς ανθρώπους μαζί τους, γιατί εδώ και ένα χρόνο παρακολουθούνται όλα τα τηλέφωνα των ανθρώπων που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο. Υπάρχουν και ορισμένοι άνθρωποι, εκτός από τον κύριο Κομπότη, τον Ψωμιάδη που έχουν ομάδες και είναι καθαροί στο ποδόσφαιρο. Υπάρχουν άνθρωποι που φαινόμαστε καθαροί, να μας αξιοποιήσουν. Εγώ τις επόμενες μέρες θα πάρω κάποιες πρωτοβουλίες.

Για τον Σοφοκλή Πιλάβιο: Ο Πιλάβιος είναι της απολύτου εμπιστοσύνης του Πλατινί. Έχει τεράστια δύναμη στα χέρια του. Όταν πήρε την ΕΠΟ από τον Γκαγκάτση, είχε 49,5 εκ. χρέος. Χωρίς τη στήριξη των ιδιοκτητών των ομάδων, χωρίς τη στήριξη του ελληνικού κράτους, τι να κάνει ο Πιλάβιος; Βγάλτε τον Πιλάβιο, ποιος θα το καθαρίσει το ποδόσφαιρο;

Και εγώ ακούγοντας τους διαλόγους, έλεγα είναι δυνατόν ο Πιλάβιος, με αυτή την καταγωγή που έχει, τι κάθεται και μιλάει με τα ρεμάλια;

sentra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου