Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Μπακαγιόκο: "Δεν μπορώ να περιμένω άλλο"



Χωρίς αμφιβολία το σίριαλ του καλοκαιριού για τον ΠΑΣ Γιάννινα έχει πρωταγωνιστή στο όνομα του Ιμπραχίμα Μπακαγιόκο. Ο Αφρικανός επιθετικός βρίσκεται εδώ και πολύ καιρό σε συζητήσεις με τη διοίκηση για την ανανέωση του συμβολαίου του, ωστόσο ακόμα επίσημη ανακοίνωση δεν έχει υπάρξει.

Ο 36χρονος ποδοσφαιριστής, με δηλώσεις του στο contra.gr, αναφέρθηκε -από τη δική του σκοπιά- στο πώς έχουν τα πράγματα και υποστήριξε πως αν δεν εξοφληθεί, δεν θα υπογράψει νέο συμβόλαιο: "Είμαι ένα χρόνο στην ομάδα και θα ήθελα να παραμείνω. Ωστόσο δεν εξαρτάται από μένα. Η ομάδα πρέπει να δείξει ότι με θέλει . Ακόμα δεν έχω πάρει όλα μου τα λεφτά. Οπότε είναι λογικό να μην υπογράψω ακόμα νέο συμβόλαιο. Αν δεν πάρω όλα τα λεφτά που δικαιούμαι, δεν υπογράφω. Μόλις εξοφληθώ, θα μιλήσουμε αναλυτικά για τη νέα σεζόν και για τις λεπτομέρειες του νέου συμβολαίου. Ωστόσο όλα τώρα τρενάρονται".

Ήδη ο Μπακαγιόκο βρίσκεται εδώ και ένα μήνα σε συζητήσεις με τη διοίκηση του ΠΑΣ, χωρίς ωστόσο να έχει ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Εμφανώς κουρασμένος από την αναμονή αυτή, ο έμπειρος επιθετικός είπε: "Δεν μπορώ να περιμένω άλλο. Έχω κάνει πολύ υπομονή. Είμαι επαγγελματίας, δουλεύω σκληρά και θέλω τα λεφτά που μου αναλογούν. Αν δεν ξεκαθαρίσει η κατάσταση και αυτή την εβδομάδα, θα κινηθώ αλλού. Ήδη ο μάνατζέρ μου μιλάει με άλλες ομάδες, ωστόσο δεν προχωράει τίποτα, γιατί περιμένω τον ΠΑΣ. Πάντως δεν μπορώ να περιμένω άλλο. Θέλω επιτέλους να ξέρω σε ποια ομάδα θα κάνω προετοιμασία και να ξεκινήσω προπονήσεις". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου