Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Πετράκης: "Ήταν δική μου η απόφαση"


Ο Γιάννης Πετράκης αναφέρθηκε στους λόγους που αποχώρησε από τον Ιωνικό, τονίζοντας πως η απόφαση ήταν δική του, ενώ πρόσθεσε πως ήταν τιμή του εργάστηκε στον σύλλογο της Νίκαιας.

Για την αποχώρηση του από τον Ιωνικό, την "μάχη" της ανόδου και για άλλα πολλα θέματα μίλησε στον "Athletic Radio 104,2” ο Γιάννης Πετράκης. Ο έμπειρος τεχνικός επεσήμανε ότι παραιτήθηκε από την τεχνική ηγεσία της ομάδας της Νίκαιας για προσωπικούς λόγους κάνοντας λόγο για προσωπική απόφαση, ενώ παράλληλα χαρακτήρισε μεγάλη τιμή το γεγονός πως βρέθηκε στον πάγκο του Ιωνικού.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Γιάννη Πετράκη :

Για την παραίτηση του από τον πάγκο του Ιωνικού: "Από τον Ιωνικό έφυγα για προσωπικούς λόγους και ήταν δική μου η απόφαση. Οι άνθρωποι της ομάδας προσπάθησαν να με μεταπείσουν όμως εγώ πήρα την καλύτερη απόφαση για εμένα και για την ομάδα. Πλέον αυτό το θέμα έχει κλείσει και δεν θέλω να κάνω καμία αναφορά για τους λόγους που έφυγα από την ομάδα.

Αυτό που θέλω να κάνω, είναι να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που μου έδωσαν την ευκαιρία να βρίσκομαι στην Β' Εθνική όντας στον πάγκο μιας μεγάλης ομάδας. Στο διάστημα που βρισκόμουν εκεί εισέπραξα σεβασμό ζώντας καλές στιγμές. Αν χρειαστεί να βοηθήσω αυτό το σωματείο θα το κάνω ξανά όμως δεν θέλω να κάνω την αναφορά πάνω στους λόγους της αποχώρησης μου".

Για τους λόγους που έφυγε: "Ο καθένας είναι ελεύθερος να υιοθετεί πράγματα που τα αντιλαμβάνεται με τους δικούς του τρόπους. Αυτό δεν με αφορά και δεν με απασχολεί. Πιστεύω ότι με βοήθησε ο Ιωνικός όπως βοηθήθηκα και εγώ. Κάναμε καλή ομάδα και βοήθησα σε αυτό το κομμάτι και εγώ. Αν κάποιος θέλει να σκέφτεται με τον οποιοδήποτε τρόπο, εγώ δεν μπορώ να το κάνω αυτό".

Για την πορεία του Ιωνικού: "Πήγα στον Ιωνικό, 15 ημέρες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος. Παρότι δεν είχαμε καλή χημεία και ισορροπία, συνεργάστηκα με καλούς παίκτες και καλά παιδιά. Αυτή η ομάδα με δυσκόλεψε πάνω στο κομμάτι της χημείας, δεν είχα την πολυτέλεια να πω ότι έχω τον χρόνο να σχεδιάσω μια ομάδα όπως θα ήθελα.

Πιστεύω ότι παίξαμε καλό ποδόσφαιρο και κρίνω ικανοποιητική την βαθμολογική συγκομιδή. Έγινε μια καλή προσπάθεια με βάση την αφετηρία της ομάδας και με όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε".

Για τον Ιωνικό: "Ο Ιωνικός είναι μεγάλο σωματείο, έχει αγωνιστεί στην Ευρώπη και διαθέτει φανατικό κόσμο με πίεση προς τους παίκτες. Δεν πήγαμε πουθενά δίχως να δώσει το παρόν ο κόσμος. Για εμένα είναι τιμή που εργάστηκα σε αυτό το σωματείο και σίγουρα αυτό το πρωτάθλημα είναι τιμή για εμένα και για την πορεία μου".

Για τον ΟΦΗ: "Πιστεύω ότι η ποιότητα υλικού που διαθέτει ο ΟΦΗ είναι πολύ σπουδαία όπως το ίδιο ισχύει και για τα Γιάννενα με τον Παναιτωλικό. Αυτές οι τρεις ομάδες ξεχωρίζουν. Ο ΟΦΗ είναι μεγαλύτερη ομάδα σε σχέση με τις άλλες δύο από πλευράς δυναμικής, ιστορίας και κόσμου. Το πρωτάθλημα έχει δρόμο ακόμα. Για εμένα σπουδαίο πράγμα είναι η σωστή διαχείριση στις καλές και τις κακές στιγμές".

Για την "μάχη" της ανόδου: "Πιστεύω ότι αυτές οι ομάδες κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα στον τομέα του υλικού. Έχουν σπουδαίους ποδοσφαιριστές όμως αυτό δεν φτάνει καμία φορά γιατί μετρούν και άλλα πράγματα. Μεγάλες διαφορές δεν υπάρχουν. Θεωρώ ότι ο ΟΦΗ έχει μεγαλύτερο βάθος σε λύσεις ειδικά από την μέση και μπροστά".

Για τον εαυτό του: "Δεν έχω μάθει να κάνω σχέδια στην ζωή μου και ότι είναι γραφτό να γίνει, θα γίνει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου