Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Μήνυσε τον Κουράκη ο τέως πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ


Την… απειλή του έκανε πράξη ο τέως πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ, Φανούρης Βατσινάς, ο οποίος μέσω του δικηγόρου του Μιχάλη Πρεβελιανάκη, την Τρίτη το πρωί κατέθεσε μήνυση εις βάρος του δημάρχου Ηρακλείου και πρώην προέδρου του ΟΦΗ, Γιάννη Κουράκη, για 8 ακάλυπτες επιταγές συνολικού ποσού 770 χιλιάδων ευρώ.

 Μιλώντας στο Contra.gr ο κ. Πρεβελιανάκης τόνισε: "Οι πελάτες μου (ο τέως πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ και ο αδερφός του Μανόλης) κατέθεσαν έγκληση εις βάρος του κ. Κουράκη, ο οποίος σαν πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ εξέδωσε 8 επιταγές συνολικού ποσού 770 χιλιάδων ευρώ, οι οποίες δεν καλύφθηκαν στο χρονικό διάστημα που προβλεπόταν. Η έγκληση έγινε τώρα καθώς έπρεπε να υποβληθεί μέσα σε 3 μήνες από τη λήξη της προθεσμίας πληρωμής της επιταγής. Οι επιταγές αυτές δόθηκαν στο πλαίσιο της αγοράς της ΠΑΕ ΟΦΗ, αλλά δεν πληρώθηκε ακόμα καμία από αυτές και για το λόγο αυτό κατατέθηκε η μήνυση".

Από την πλευρά του Γιάννη Κουράκη δεν έχει υπάρξει ακόμα κάποια αντίδραση, καθώς όπως ανέφερε στο Contra.gr ο νομικός του Χρήστος Μιχαλόπουλος, ο οποίος βρίσκεται στα Χανιά για επαγγελματικούς λόγους, δεν έχει πάρει ακόμα στα χέρια του την έγκληση και μόλις γίνουν επίσημα γνωστές οι λεπτομέρειες της, θα τοποθετηθεί επίσημα.

Π. Καρακατσάνης: "Με πλήγωσε η αδιαφορία"

Ο Πλάτωνας Καρακατσάνης, μίλησε στον Κρήτη Σπορ Fm 87,6 για τους λόγους που τον οδήγησαν να καταθέσει προσφυγή. Ο πρώην πλέον παίκτης του ΟΦΗ, στάθηκε στην αδιαφορία που έδειξαν οι άνθρωποι της ομάδας στο πρόσωπό του, όπως και τις σημαντικές οικονομικές εκκρεμότητες που υπάρχουν.

Παράλληλα όμως ο Πλάτων Καρακατσάνης, άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να αλλάξει την απόφασή του, στην περίπτωση που έρθει σε επικοινωνία μαζί του κάποιος από την ομάδα και του δώσει ένα μέρος των χρημάτων που του οφείλονται.

Αρχικά, στη συνέντευξή που παραχώρησε στον Κρήτη Σπορ Fm 87,6 μίλησε για την πορεία του ΟΦΗ: "Παρακολουθώ την ομάδα καθημερινά, ενδιαφέρομαι και ανησυχώ για αυτήν. Είδα και τον αγώνα με τον Παναιτωλικό, όπου έγινε ένα πολύ καλό παιχνίδι, ο ΟΦΗ έπαιξε πάρα πολύ καλά και δίκαια κέρδισε".

Φυσικά το βασικό μέρος της συνέντευξής του, ήταν η προσφυγή που κατέθεσε, για την οποία είπε εξηγώντας τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την κίνηση: "Εδώ και 4-5 μέρες έγινε η προσφυγή μου, αλλά δεν δημοσιεύθηκε από την πλευρά μου, αλλά ούτε και από τον ΟΦΗ, καθώς δεν έπρεπε να επηρεαστεί η ομάδα ενόψει του αγώνα που είχε με τον Παναιτωλικό.

Οι λόγοι που με οδήγησαν στο να κάνω προσφυγή, ήταν πολλοί πέραν από το οικονομικό κομμάτι, που ήμουν απλήρωτος από τον περασμένο Μάη και έχω περάσει πάρα πολύ δύσκολες στιγμές. Εκτός λοιπόν από το οικονομικό, ήταν και το θέμα του στρατού που δεν έγινε καμία προσπάθεια να είμαι κοντά στην ομάδα. Ήταν να πάρω μετάθεση στον Έβρο και κινήσεις δικές μου και του πατέρα μου κατάφερα να έρθω στο Ρέθυμνο. Όταν πήρα τη μετάθεση για την Κρήτη, ήλπιζα ότι θα με βοηθούσε ο ΟΦΗ να έρθω στο Ηράκλειο και να είμαι κοντά στην ομάδα. Δεν έγινε όμως τίποτα, ούτε καν ένα τηλέφωνο, από την ομάδα δεν έδειξε κανένας ενδιαφέρον και αυτό με πλήγωσε.

Να φανταστείτε ότι στο στρατόπεδο, λόγω αυτής της αδιαφορίας δεν ήξεραν καν ότι είμαι παίκτης του ΟΦΗ με αποτέλεσμα να μην μπορώ να παίρνω κάποιες άδειες για να προπονούμαι με την ομάδα. Από τις εξόδους που είχα κατάφερα να προπονηθώ 1-2 φορές με την ομάδα, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να είμαι ανταγωνιστικός και να μπορώ να παίξω.

Εκτός αυτού, στις όποιες προπονήσεις ήμουν στην ομάδα, δεν με άφηναν να προπονηθώ μαζί με την ομάδα και έτρεχα μόνος μου. Αυτοί ήταν οι βασικοί λόγοι, συν το οικονομικό φυσικά".

Για το θέμα του δανεισμού του σε άλλη ομάδα, τόνισε: "Με τον κ. Αναστόπουλο είχα μιλήσει στο παρελθόν και μου είχε πει ότι αν έρθεις στο Ηράκλειο θα είσαι κοντά μας, αλλά ούτε και αυτό έγινε. Επίσης μέχρι τον Ιανουάριο ήμουν στην 18άδα κάποιες φορές, μετά όμως από ένα δεκαπενθήμερο και αφού εγώ από μόνος μου είχα πάρει άδεια για να κάνω προπόνηση, με πήρε τηλέφωνο στις 28/1 ο Νίκος Μαχλάς, για να πάω δανεικός σε μια άλλη ομάδα. Το χρονικό διάστημα που έγινε αυτό το τηλεφώνημα ήταν αυτό, που κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο εξαιτίας της παρουσίας μου στο στρατό. Δεν μπορούσα μέσα σε δυο μέρες, να φύγω από τη μονάδα, να ψάξω να βρω ομάδα και να μετακομίσω αλλού. Αν μου το έλεγαν λίγο νωρίτερα, κάποιες μέρες, τότε θα το έκανα, θα το δεχόμουν".

Αναφορικά με το τι περιλαμβάνει και τι ζητά με την προσφυγή του, είπε: "Το συμβόλαιό μου λήγει του χρόνου. Μου χρωστάνε συνολικά 80 χιλιάδες ευρώ και αυτό είναι το ποσό που αναφέρει η προσφυγή". Παράλληλα όμως δεν αποκλείει και το ενδεχόμενο να αλλάξει στάση, στην περίπτωση που υπάρξει έστω και τώρα ενδιαφέρον από τον ΟΦΗ: "Αν υπάρξει από την πλευρά του ΟΦΗ κάποια προσέγγιση, μου δώσουν κάποιο ποσό από όλα αυτά που μου χρωστάνε, μπορεί να βρεθεί κάποια λύση. Γνωρίζω ότι είναι δύσκολα τα πράγματα στα οικονομικά της ΠΑΕ".

Κλείνοντας και αναφερόμενος στο γιατί προχώρησε σε αυτή την κίνηση τώρα, υπογράμμισε: "Με πείραξε η αδιαφορία, στις όποιες προπονήσεις πήγαινα έκανα μόνος μου, αυτό με πείραξε, από τη στιγμή που είμαι παίκτης του ΟΦΗ, θα έπρεπε να είμαι μαζί με την ομάδα από τη στιγμή που δεν είχα κάνει κάτι. Δεν μου έλεγε κανείς γιατί θα έπρεπε να προπονούμαι μόνος μου, δεν μου μίλησε κανένας…".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου