Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

O Μπέος ύποπτος για το κασέτα-gate!


Την κλήση του Εισαγγελέα, Κ. Σιμιτζόγλου, έλαβε ο πρώτος ύποπτος της υπόθεσης του κασέτα – gate, ο οποίος συμφωνα με πληροφορίες είναι ο Αχ. Μπέος. Πληροφορίες αναφέρουν ότι του ζητήθηκε να καταθέσει ανωμοτί μέχρι την Παρασκευή. Η κλήση αφορά το ματς Άρης – Παναθηναϊκός. Τι γίνεται με το Μακάμπι – Ολυμπιακός.

 Στα χέρια του Αχιλλέα Μπέου έφτασε η κλήση του Εισαγγελέα, Κ. Σιμιτζόγλου, για το σκάνδαλο του κασέτα-gate, ο οποίος πρέπει να καταθέσει ενόρκως την Παρασκευή (14.00).

Αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε αν θα ζητήσει παράταση για να απολογηθεί και αυτό διότι η Εισαγγελία θέλησε να κρατήσει μυστικές τις ενέργειές της. Θα πρέπει να πούμε, πάντως, ότι η συγκεκριμένη κλήση αφορά, σύμφωνα με πληροφορίες, το παιχνίδι Άρης – Παναθηναϊκός, υπόθεση που έχει διαχωριστεί από το Μακάμπι-Ολυμπιακός.

Τη δεύτερη υπόθεση έχει αναλάβει ο Εισαγγελέας, Στ. Μπαξεβάνης, ο οποίος είτε θα στείλει κάποιον στην Ιταλία να πάρει καταθέσεις από τους Κολίνα (Ιταλός αρχιδιαιτητής) και Μπάντι (διαιτητής του αγώνα Μακάμπι – Ολυμπιακός) είτε θα γίνουν τα έξοδα προκειμένου οι δύο να έρθουν στη χώρα μας και να καταθέσουν για το συγκεκριμένο παιχνίδι.

"Ας δούμε ποιος θα κάτσει στο σκαμνί"

Ο Αχιλλέας Μπέος μίλησε στο "NOVAΣΠΟΡ FM" για την κλήση του από τον κ. Σιμιτζόγλου, επαναλαμβάνοντας πως καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται, ενώ άφησε να εννοηθεί πως άλλος θα την... πληρώσει για το κασέτα-gate.

Συγκεκριμένα, ο Α. Μπέος είπε:

«Εγώ έχω κληθεί να καταθέσω ως μάρτυρας και μέσα από αυτή τη διαδικασία μπορεί να προκύψουν στοιχεία ότι θα κληθεί κάποιος ως κατηγορούμενος. Αν από τις καταθέσεις προκύπτουν ενδείξεις ή αποδείξεις, τότε θα με καλέσει ως κατηγορούμενο. Εύχομαι κι ελπίζω να πάει η υπόθεση στο τέλος. Ήδη ξεκαθαρίζουν αρκετά πράγματα.

Ας ελπίσουμε να γίνει άρση απορρήτων για να μάθει κόσμος ποιος μίλησε και τι είπε. Να πέσουν οι μάσκες του υποκλοπέα και του ανθρώπου που μοντάρισε τις κασέτες, που δεν είναι άλλος από τον Νικόλα Πατέρα. Πήγαν για μαλλί και θα βγουν κουρεμένοι. Εμένα στη χειρότερη των περιπτώσεων να μου ασκήσουν μία ποινική δίωξη. Από πουθενά δεν προκύπτει καμία κατηγορία και καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Τι με νοιάζει το Άρης-Παναθηναϊκός και το Μακάμπι-Ολυμπιακός; Με νοιάζει όμως το ηθικό κομμάτι της υπόθεσης.

Ας δούμε στην πορεία ποιος θα κάτσει στο σκαμνί. Εγώ δεν θα ανοίξω το στόμα μου για ένα εκατομμύριο πράγματα που ξέρω, γιατί εγώ έτσι μεγάλωσα. Δεν φοράω παντελόνια, επειδή κρυώνω. Αν νομίζουν πως με δωρεές 200.000 ευρώ θα εξαγοράσουν συνειδήσεις, είναι γελασμένοι. Είμαστε σε πόλεμο και στον πόλεμο υπάρχουν απώλειες και από τις δύο πλευρές. Πάντα! Εγώ έχω μάθει στη ζωή μου να πολεμάω έντιμα. Ουδέποτε υπήρξα έμπορος ναρκωτικών ή είχα εταιρείες με δημόσια έργα. Αγωνίζομαι στα πλαίσια των δυνάμεών μου, δεν κάνω καμιά παρανομία και γι’ αυτό βγαίνω και τα λέω. Αν νομίζουν πως είναι εύκολος αντίπαλος ο Μπέος, θα εκτεθούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου