Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Φέγκρους: «Η καλύτερη επιλογή»


Ο Μαροκινός τερματοφύλακας είναι βέβαιος ότι θα δικαιωθεί που επέλεξε τον ΠΑΣ Γιάννινα ως επόμενο σταθμό της καριέρας του.

Τις συμβουλές των συμπατριωτών του Ζαουάντ Ζαϊρί, Ναμπίλ Ελ Ζαρ και Ναμπίλ Μπαχά πήρε ο Καρίμ Φέγκρους για να γίνει κάτοικος Ιωαννίνων. Αυτό αποκάλυψε σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα Sportsioannina και στον δημοσιογράφο Άκη Λιούτα ο νεοαποκτηθείς γκολκίπερ του ΠΑΣ.

Για τις πρώτες εντυπώσεις από τα Γιάννενα είπε:
«Δεν έχω προλάβει ακόμη να δω πολλά πράγματα. Η πόλη μου αρέσει και ο κόσμος δείχνει να είναι ζεστός».

Για την επιλογή του να παίξει στην Ευρώπη:
«Ήθελα να κάνω το βήμα παραπάνω στην καριέρα μου και να αγωνιστώ στην Ευρώπη. Στο Μαρόκο έχω αγωνιστεί χρόνια και πιστεύω ο κύκλος ολοκληρώθηκε. Πριν πέντε χρόνια είχα συμφωνίσει να αγωνιστώ στην Ντιναμό Βουκουρεστίου ωστόσο κάποια προσωπικά θέματα δεν μ το επέτρεψαν. Αυτή την φορά όμως όλα κύλησαν ομαλά».

Για τις γνώσεις του σχετικά με τον ΠΑΣ και το ελληνικό πρωτάθλημα:
«Δεν ήξερα πολλά πράγματα πριν το ενδιαφέρον του ΠΑΣ Γιάννινα. Μίλησα με τους Ζαιρί , Ελ Ζαρ και Μπάχα και με ενθάρρυναν ώστε να ενδώσω στο φλερτ του ΠΑΣ.Πιστεύω πως πήρα την καλύτερη επιλογή».

Για τις φιλοδοξίες του:
«Θέλω να καθιερωθώ και να βοηθήσω τον ΠΑΣ να πετύχει τους στόχους του. Ελπίζω μέσω εμφανίσεων μου με τον σύλλογο να επιστρέψω στην Εθνική και εφόσον μου δοθεί η ευκαιρία να κάνω ένα βήμα παραπάνω στην καριέρα μου»/

Για το πότε ξεκίνησαν οι επαφές με τον ΠΑΣ:
«Εδώ και περίπου δέκα ημέρες. Υπήρξαν αρκετές προτάσεις από το Μαρόκο αλλά και το εξωτερικό εκ των οποίων αρκετές αόριστες και σε φιλολογικό επίπεδο. Ο ΠΑΣ έδειξε ότι με ήθελέ πραγματικά και δέχτηκα την προσφορά».

Για τα δημοσιεύματα που αφορούσαν στην κατάστασή του:
«Μου το μετέφεραν και εμένα αυτό ωστόσο δεν μου προξενεί εντύπωση. Το καθεστώς στο Μαρόκο μοιάζει με της Ελλάδας. Οι μεγάλες ομάδες έχουν προσκείμενες εφημερίδες και αφού απέρριψα κάποιες προτάσεις είναι λογικό να μην έγινε η μεταγραφή μου δεκτή με θετικά σχόλιο. Όπως μπορεί να διαπιστώσεις και εσύ περιττά κιλά δεν έχω. Από εκεί και πέρα στο γήπεδο θα αποδείξω αν είμαι καλός ή κακός τερματοφύλακας. Άλλωστε μιλάμε για ένα δημοσίευμα το οποίο όπως με πληροφορήσανε ήταν ανώνυμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου